SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1876281 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Jönsson som släppte tre och blev utbytt. Fakta först, sen kan man dryga sig.
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Helt ok förstaperiod. Saik imponerar inte med tanke på att de borde vara mycket mer motiverade än vi.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
dAVydov: Det är ju sådant man Aldrig får veta iaf ;) Fernström lär ju inte ha någon press på sig denna match...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Som sagt... :)
Vill inte trampa på några tår eftersom jag vet att det är en känslig fråga här, men jag är tämligen säker på att in Honken inte hade varit ett bättre alternativ än Fernström.
Skulle hellre behållit Felix.
Vill inte trampa på några tår eftersom jag vet att det är en känslig fråga här, men jag är tämligen säker på att in Honken inte hade varit ett bättre alternativ än Fernström.
Skulle hellre behållit Felix.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: He, he ja mitt tips på PP spricker enbart idag på min tro jag hade innan på en hemmaseger för KHK, Rögle manglar ner dem
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
dAVydov: Honken är het, 4 insläppta i första.
Fernström håller tätt... *host host*. 😮
Fernström håller tätt... *host host*. 😮
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Ja men det har vi hållit på med länge, att dumpa nere i hörnen istället för att gå rakt på som vi gjorde under vinststreaken före nyår....jag tycker JJ är för omständlig med sina bandysvängar och komma fel i passningar...skulle vilja se Granqvist ihop med Clark o Miller
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Boqvist är het, vilka mackor han serverar gång efter annan.
Men som sagt Jensen, han har en del att snäppa upp...
Men som sagt Jensen, han har en del att snäppa upp...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Tycker fan det känts avslaget sen efter jul typ. Och inte bara i Brynäs matcher.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Finns ett antal saker jag stör mig på, som att vi envisas med att dumpa ner den i hörnet när det är öppen gata till målet och lite rörigt i egen zon. Överlag helt ok. Palushaj borde satt den...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Blomman står och säger att dom ska gå kortaste vägen mot mål.
Istället för att bryta in på mål går dom ner i hörnen gång efter annan.
Sen Jensen ta bort handbollsklistret från bladet tack...
Istället för att bryta in på mål går dom ner i hörnen gång efter annan.
Sen Jensen ta bort handbollsklistret från bladet tack...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jaken: Mja, det köper jag inte men slarviga passningar , vi har ju inte haft mindre lägen än dom...men vi behöver gärna ha första målet, annars åker nog huvuden ner
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bratwursten : Och om man får låna din dröm lite så vinner Jensen slutspelets poängliga och blir MVP 😋
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bratwursten : många lag ser svajiga ut däribland mitt Frölunda! Känns som om det kan gå hur som helst i slutspelet bara man tar sig dit!!
Mike.F
Mike.F
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Synd att vi krånglar till det i första läget där...tror vi hänger en puck om det blir ett resolut avslut nångång :)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: det har varit en riktig skitsäsong hittills, det positiva är att jag tror ändå vi kan utmana vilket lag som helst i slutspelet om laget får ihop det och visar lite form!
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Man kan se redan i inledningen på matchen att SAIK tänker mycket snabbare än oss, så fort de får pucken vill de vända och spela framåt. Så fort vi får pucken vill vi antingen byta eller lugna ner spelet.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vuollerim: Ja alltså han gjorde ju några riktiga monstermatcher i inledningen av sin sejour här (varför han fick fortsatt kontrakt, vilket många verkar glömma). Hoppas han kan stå på huvudet ikväll.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo:
Vem vet, nye målvaktstränaren kanske gjort honom till en fantom i kassen 😉
Vem vet, nye målvaktstränaren kanske gjort honom till en fantom i kassen 😉
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Hahaha, FERNSTRÖM mot vår mardrömsmåtståndare på hemmaplan! Vilket genidrag!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Ja , de kanske tycker det kvittar nu när det oavsett som det ser blir plats 10?Jag hade det på känn, Rautio vill nog vila!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: du tar inte upp din lika tvärsäkra kommentar om att han ALLTiD är där varje träning! Att han är ALLA tränares önskespelare!!!! Var har du dit underlag för det???? Eller spekulerar du nu igen! Jag ser nästan alla brynäs matcher och Sunken hade sin peak 2012 sen har han tyvärr sakta men säkert dalat det tycker nog de fleta men inte du! Jag går på statistk och det jag ser på isen och man kunde alltså ha fått två Kilas eller en Bertil för samma lön och det tar jag varje dag i veckan! Jag har alltid gillat Sunken men han håller inte shl klass förutom i boxplay!
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pjåtor: Ja dom e nog säkra på vinst idag mot oss...då får vi sätta käppar i hjulet :)
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Viktig match för saik eftersom Luleå har häng på topp 6 om Brynäs vinner ..
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Auchinleck: Jo det är dom, men jag vann pengar iaf iom att de kvitterade..klirr i plånkan...ska bli spännande att se hur mkt folk det kommer till Gavlerinken!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Mursak stänker in sitt tredje bakom Felix, det tredje PP målet, PP är oerhört viktigt :)......Han e grym Mursak
+ 3
« Föregående · 1876281 · Nästa »