SÄSONGEN 2017-2018
« Föregående · 1877174 · Nästa » Till forumet
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lindström: Herrejävlar vilken konstig nivå. Skogs gör exakt samma sak som HL, men åker ej ut.
Fasthållningen på Berra är en solklar tvåa. Erssons tvåa är visserligen en crosschecking, men samtidigt väldigt billig.
Urusel nivå hittills under andra perren.
Fasthållningen på Berra är en solklar tvåa. Erssons tvåa är visserligen en crosschecking, men samtidigt väldigt billig.
Urusel nivå hittills under andra perren.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
ellis:
Nej jag vågar inte lägga ett kort på han i en 1 och 2 kedja 18/19 än...
Nej jag vågar inte lägga ett kort på han i en 1 och 2 kedja 18/19 än...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Men ska han inte synas och producera lite mer då? I JVM trodde jag han skulle vara lite mer framträdande än han var.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
ellis: Ja Rögle kör över dom, Örebro likaså med KHK o HV slängde in Linus S och har 3-1 hemma mot Luleå.....men va sjutton vart det mer utvisning....
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skogs bör uppfostras efter all skit han gjorde på Clark. Zebrorna helt utan ryggrad...
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}:
Typiskt Larsson
1a 2an för han inte kan gå med kropp och stoppa.. Andra 2an för att han inte har fysik att rensa framför mål och kommer tvåa och måste använda klubban.
Han är fan sämre som back än liljewall som forward..
Typiskt Larsson
1a 2an för han inte kan gå med kropp och stoppa.. Andra 2an för att han inte har fysik att rensa framför mål och kommer tvåa och måste använda klubban.
Han är fan sämre som back än liljewall som forward..
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Usch ja, när vi är dåliga är vi riktigt usla. Det är sådan väldigt stor skillnad mellan topp och bottenprestationer under samma säsong.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Vilken utvärdering av Boqvist kan vi göra? Är han verkligen en Supertalang med stort S?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Håller med, annars hade vi fått kvala åt andra hållet.
När vi är oengagerade då?
När vi är oengagerade då?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Auchinleck: Tycker det är bra att vi håller så pass högre klass än Mora när vi är engagerade.
Hurså?
Hurså?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Auchinleck: 4 sekunder som Uggla sjöng. Nog för att Sweatt är snabb men vad är rekordet mellan två mål egentligen?
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tigerhjärta: lustigt att han får utvisning när moraspelaren tar tag i armen. hade inte blivit utvisning om det stod 0-0 i utvisningsminuter
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
dAVydov: Gillar också mk:s gnäll över att en supporter är så dum att han hejar på laget även när det går tungt och behövs mest.
Ser iaf bra ut så här långt, trots att vi bara har 2 andramålvakter och 2 andrafemmor...
Ser iaf bra ut så här långt, trots att vi bara har 2 andramålvakter och 2 andrafemmor...
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tigerhjärta: Stor klasskillnad mellan lagen. Trots alla våra fjärdekedjor och andramålvakter.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
dAVydov: Ludvig Nilsson har enormt bra fart på fötterna varje match, oerhört aktiv över hela isen anser jag.
+ 11
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Vi verkar få utdelning radioaktivt efter ramträffar och sumpade målchanser från tidigare matcher.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Ja det är ju skönt att HS mest positiva/ enögda/ minst ifrågasättande med mest förtroende för makten person finns kvar iaf.
Ständigt påhejande oavsett hur spelet ser ut.
Nu vet jag vad du kommer svara.
Bla bla bla om ”riktiga” supportrar.
Ständigt påhejande oavsett hur spelet ser ut.
Nu vet jag vad du kommer svara.
Bla bla bla om ”riktiga” supportrar.
+ 1
« Föregående · 1877174 · Nästa »
