SILLY SEASON 13/14
Tack för mig
Du har ju redan ett exempel i världens bästa Byström. Räcker inte det?
Är det inte bara erkänna att du inte har en aning om våran juniorverksamhet och att du är hela HS största bluff
Redigerad kommentar
Emil Molin har signat med Dallas - webbsporten.seBrynäsdoldisen skrev NHL-kontrakt - Hockeysverige.se
Huge: Hade Brynäs värvat Dan Spang eller Mikko Kousa hade Berg gått igång ordentligt helt okritiskt till vad det kostar.
Jacobsson är säkerligen inte allt för dyr och det känns som det viktigaste. Vi har inte ett lag för SM guld och då är det bortkastat att lägga ut allt för mycket pengar på en back för den här säsongen. Titta på senaste pogrammet av Elitserien med Wikegård där dom pratar lite om avägningen med att värva beroende på vilket läge lagen är i.
Det skulle tillföra en hel del trovärdighet i ämnet från din sida!
Du verkar förvänta dig en back från en marknad som inte finns...?
Vi väntar...
Har någon hört hur det går med Brodin?
Carl Lejonkräk: Ekholms/Bertilssons ersättare från Luleås bänk.
Men som sagt; Nästa säsong kanske Brynäs IF blir ett topplag igen?
Skitstöveln: Ja han verkar vara en väldigt fysisk spelare i alla fall.
Redigerad kommentar
Har svårt att se Osten släppa Jacobsson av spelmässiga skäl.
Skit samma, stämmer ryktet låter det kanon.
Exakt vad vi behöver i nuläget.
bradberry: Hörde just med min polare som är insatt och lulefantast.
"What??? Han släpper Osten aldrig! Stor. Tung. Nyttig."
Låter ju som vad vi behöver å andra sidan...
Han påminner lite om Ekholm i spelstil, men använder kroppen mer. Med bra självförtroende är Robin J riktigt nyttig.
"What??? Han släpper Osten aldrig! Stor. Tung. Nyttig."
Låter ju som vad vi behöver å andra sidan...
DavyDjoos: Nej jag vet heller inget om honom annat än att han var rätt hypad inför säsongen. Var det inte han som kastade handskarna mot Rahimi härom dagen?
Hursom vore det behövliga 100kg och bättre än ingen back alls. Säkert inte allt för dyr heller.
Redigerad kommentar