SILLY SEASON 13/14
Jonsson, Berglind, Styrman ut. Nörstebö inte redo ännu utan det blir ytterligare någon utifrån. Löf borde absolut lånas ut till något Allsvenskt lag.
70 Rodrigues:
Nog en bra gissning, Kilström i andra PP?
Hoppas vi slipper Löf, Djoos-Persson-Nörstebö får slåss om 6:e backplatsen
Såhär tror jag att försvaret ser ut nästa säsong:
Gunderson, Bertilsson, Sundqvist, Jacobsson, Kilström, Djoos, Persson, Löf och Nörstebö.
Löf lånas förhoppningsvis ut till någon AS klubb.
Redigerad kommentar
YouTube
70 Rodrigues: Sitter ni verkligen och letar bilder och klipp att lägga ut här??
Herrejösses...
Redigerad kommentar
Argument Clinic - YouTube
Huge: *asg*
Klippet var roligt, men det lät mer som Tommy Sjödin än Rodrigues!!
Det är väl Brynäs som är liket (som ännu lever...) ;-)
Redigerad kommentar
Tror vi dock avsäger oss vidare diskussion om varför vissa skulle kunna räknas in i begreppet eller ej, såsom att mongolier skulle kunna anses tillhöra det nya fina folksamlingsnamnet transbotnianer... ;)
Sitter och läser igenom flera sidor av forumet. Det kan sammanfattas så här:
-Du är dum för du har fel.
-Nähä, du är dum för du tycker inte som jag.
-Den som sa det han var det.
-Du är tio gånger dummare än jag.
-Du är ändå alltid dummare än jag. Stjärnstopp.
-Du är.
-Nej, du är.
Hoppas alla inblandade är stolta.
Tänk vad saker och ting kan hänga ihop....
Gurra88: Jag skriver i stort alltid hockeyrelaterade inlägg, har en bra procentsats där. Bara o kolla historiken.
Sen NÄR jag känner för att skriva ett sådant, det avgör jag, så du kan vänta bäst fan du vill.
Och jag upprepar, vill du diskutera något annat än hockey med mig så vet du hur du ska gå till väga.
Inget nytt, förutom att GD anser sig ha mer kött på benen angående Kilström, och att kontraktet är nära... Men även att andra klubbar är intresserade...
Jag tror han kommer bidra positivt, ifall han signar...
