Silly season 2012/2013
« Föregående · 1450370 Till forumet
Sv: Silly season 2012/2013
Fantastiskt kul att Gunderson ville förlänga! Tycker att han har varit en positiv kraft.
+ 5
Sv: Silly season 2012/2013
Många spelare som intervjuas av ifrån BIF säger att dom trivs SUPERBRA i laget. att staden är bra osv. känns verkligen som lagsammanåhllningsen har vuxit sig starkt dom senaste 2 åren! =)
Riktigt kul att Gunderson väljer att förlänga..
Nu äre Lauritzen, Andersén och Granström kvar!
Riktigt kul att Gunderson väljer att förlänga..
Nu äre Lauritzen, Andersén och Granström kvar!
+ 3
Sv: Silly season 2012/2013
Bissett_19:Härligt... Nu är det bara resten kvar. En del beslut att ta.
Beslut ett.. Hur blir vi av med LJ, han är juinget mer än en ekonomisk beslastning just nu
+ 1
« Föregående · 1450370