Silly Season 2025-26
« Föregående · 2897260 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: Okej, så han först ledig, sen blir det känning och sen avlslutar vi med en ljumske det blir kul det här.
Sv: Silly Season 2025-26
Treklövern1912: Kinnvall var även en av dom bättre i finalspelet ifjol så det är lovande om han börjar som han slutade.
+ 6
Sv: Silly Season 2025-26
Jonjo: Man har problem med positioner, att lita på varandra. Ser lite nervöst ut. Alla överjobbar situationerna. Skulle behövas en Bäckis som törs hålla i pucken lite. Men en bra genomkörare, nu vet man vad man ska träna mer på. Resultatet i denna match likställer jag med en match i SCA-cupen. Inget att bry sig om.
+ 3
Sv: Silly Season 2025-26
Forsberg 1978: Vi har så jävla trötta och omöjliga avslut och lägen. Gäller att JOBBA fram bra situationer. Allt från Februari hänger kvar. Inte bra alls!!
Sv: Silly Season 2025-26
Jonjo: klassen på backar kan man fundera över i denna match då Kinnvall är en av de bättre
Sv: Silly Season 2025-26
kylskoupet: varför skulle vi behöva han i en meningslös CHL match?
Ser hellre att han spelar i ett SM slutspel🤣
Ser hellre att han spelar i ett SM slutspel🤣
+ 3
Sv: Silly Season 2025-26
Djoos ser MINST lika viljsen ut som i fjol..... i övrigt ser det skit ut också.
+ 8
Sv: Silly Season 2025-26
kylskoupet: Vem pratar du om? Bäckis? Han har ledigt i dag av privata anledningar. Ej skadad och vilar ej. Har varit bestämt sedan han skrev på.
+ 3
Sv: Silly Season 2025-26
Är gubben redan skadad? det är ju såna här matcher vi behöver honom, hoppas han knappt har nån lön om man inte vågar låta han spela. skäms!
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Sportnisse: ”Jo men man ser ju redan att detta kommer att bli backproblem hela säsongen”
Nu är Axel (och Bertilsson) borta idag och att Hägg kommer ha en inkörningsperiod kan man se. Sen står det väl ganska klart att Alcén kommer ta in en till back så än är jag definitivt inte orolig för hela säsongen.
Sen är det några riktiga skitmål vi har släppt idag trots ett spelövertag men kan hålla med om att Djoos har lite att jobba på.
Nu är Axel (och Bertilsson) borta idag och att Hägg kommer ha en inkörningsperiod kan man se. Sen står det väl ganska klart att Alcén kommer ta in en till back så än är jag definitivt inte orolig för hela säsongen.
Sen är det några riktiga skitmål vi har släppt idag trots ett spelövertag men kan hålla med om att Djoos har lite att jobba på.
+ 5
Sv: Silly Season 2025-26
Kempny tycker jag ser helt okej ut. Speciellt om man jämför med de andra backarna (just nu). Men känns som det är en bit kvar till SHL-mässig kvalitet i spelet i det stora hela. Inte bara hos Djoos...
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
Sportnisse: dastous, som tuggar 30 min och är kung på banan, saknas verkligen. Liknande spelare som tar lika mycket istid behövs verkligen.
Sv: Silly Season 2025-26
mattiask: hållet verkligen med. Inget förvärv som synts överhuvudtaget. Lika slätstruket som en träningsmatch mot modo.
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Semic: Alcen MÅSTE värva in en back. Oerhört stor saknad av Astous och Söderblom. Milsvidd skillnad mot de som kommit in
+ 4
Sv: Silly Season 2025-26
Trodde mer om Hägg trots enbart en 1.5 period hittills.
Men Djoos har startat allt annat än bra.
När han slår bort pucken till det tredje målet, hur kan han inte till vilket pris som helst åka skridskor för att ta sig in på rätt sida och plocka bort spelaren?
Utan bara glider ikapp spelaren för att knappt försöka undvika ett mål.
Det där vill jag inte se från någon spelare överhuvudtaget.
Men Djoos har startat allt annat än bra.
När han slår bort pucken till det tredje målet, hur kan han inte till vilket pris som helst åka skridskor för att ta sig in på rätt sida och plocka bort spelaren?
Utan bara glider ikapp spelaren för att knappt försöka undvika ett mål.
Det där vill jag inte se från någon spelare överhuvudtaget.
+ 6
Sv: Silly Season 2025-26
Supportern: Lugn vi ska matchträna in han via CHL och 52 SHL matcher så kanske kanske han kan plasta som 7e back.
Måtte Alcen se matchen?
Måtte Alcen se matchen?
Sv: Silly Season 2025-26
Supportern: Nä Djoos är verkligen inte med idag, tycker även att Hägg ser ruskigt blek ut. Det är ett backpar som Gälla och kompani måste göra om för dom går verkligen INTE bra ihop
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: En typisk tjeck-match. Man kan ha 95% av puckinnehavet och de bara kontrar. Det har vi sett i 100 år. Tjyvnypens okrönta mästare. Kan bara lösas med hårt och snabbt spel. Stressa dem till misstag. Men en bra träningsmatch för Brynäs.
De spelar in pucken framför mål och vi förlorar kampen igen,..
De spelar in pucken framför mål och vi förlorar kampen igen,..
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
Suck, vart är fokusen?
Gälla måtte ta en time out och få igång skallarna på dom
Gälla måtte ta en time out och få igång skallarna på dom
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Jonjo: Jo men man ser ju redan att detta kommer att bli backproblem hela säsongen
Sv: Silly Season 2025-26
nittontolv: Fruktansvärt onödigt av Rödin däremot. Även om det "bara" är en CHL-match är det nog ingen som vill se såna där utvisningar i PP.
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Vilket flyt. Känns som isen är mindre bra. Pucken fastnar och hoppar mycket eller?
Sv: Silly Season 2025-26
Vilket jäkla skitmål att släppa in. Brno har verkligen inte mycket men ändå leder de med 2-0.
+ 2
Sv: Silly Season 2025-26
Svensson_62: 3-8 i skott på mål. 7-16 i totalt antal skott. Så båda har rätt, pratar bara om olika saker. :)
Redovisas lite otydligt i statistiken tycker jag.
Redovisas lite otydligt i statistiken tycker jag.
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Mattson: 3-8 i skott till Brynäs enligt Sasse men håller med dig om ineffektiviteten
+ 1
Sv: Silly Season 2025-26
Mattson: Yes. Finalspelets ineffktivitet fortsätter. Finns lite att slipa på. I övrigt ser det bra ut!
Sv: Silly Season 2025-26
bänknötarn: Måste ju vara svårt att hitta pucken bland all reklam på isen
+ 5
Sv: Silly Season 2025-26
Supportern: Tycker Brynäs var klart bättre än tjeckerna i första. 16-7 i skott bekräftar det. Lika svårt att utnyttja målchanserna som i träningsmatcherna.
+ 5
Sv: Silly Season 2025-26
Jonjo: Tycker spelet är som förväntat. Det hackar lite helt klart, inget konstigt. Många matchovana. Kommer bli bättre ju längre matchen lider.
Bäckis saknas, han skulle skapa tid för de övriga. Så jag är positiv än.
Men..... tröjorna! produktionen! reklamen! bläääääähh.
Bäckis saknas, han skulle skapa tid för de övriga. Så jag är positiv än.
Men..... tröjorna! produktionen! reklamen! bläääääähh.
+ 10
« Föregående · 2897260 · Nästa »