SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
« Föregående · 1809831 Till forumet
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
rafalski: Det lär nog bli en debatt efter detta, han spårade ur helt i huvudet stackarn, men man måste göra något åt det där med allt ringande och okonsekventa dombesluten...låg nivå
+ 1
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Steenm: Domarna borde också få sig en reprimand :-)
+ 1
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
kennys: Bulan får nog lägga ner lite tid i sommar på teambuilding....
+ 10
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Steenm: Det tog ett tag innan jag fattade vad han hävde ur sig. Har aldrig nånsin hört en tränare flippa ur så totalt. Undrar vad Bulan tänkte.
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
smallround: Han spårar ju ur totalt. Hoppas på reprimander efter detta, det är inte en acceptabel intervju av en elittränare. Urfånigt beteende.
Sicken härdsmälta.
Sicken härdsmälta.
+ 4
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Steenm: äntligen en tränare som sågar lallar till zebror i shl
+ 3
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Petter Nilssons intervju... damn!
"Jag skulle kunna mörda just nu".
"Jag skulle kunna mörda just nu".
+ 2
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
bradberry: Jag tycker att Arto är helt ok, liksom de flesta på Cmore.
+ 1
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Auchinleck: Såklart att bi kan köra hemvävt också, varför inte Tommy Jonsson eller Ove Molin? Sen bara spelare från de egna leden förstås.
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}:
"kvittar"...
Född efter det stulna guldet, but guilty by association... :-)
"kvittar"...
Född efter det stulna guldet, but guilty by association... :-)
Länkar:
Novalucol® - FASS Allmänhet
Novalucol® - FASS Allmänhet
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Arto Blomsten.... Vad är syftet med den tomten? Sämst på Cmore...
+ 6
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Auchinleck: Vi ska ju inte ha en hejaklacksledare i båset utan en professionell tränare så det kvittar om han spelade i Leksand som ung.
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Auchinleck: Det har vi provat med avskräckande resultat
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}: visst men det handlar om prioriteringar. Ikonen(om han blir kvar) och fälth funkar lika bra som pudas i pp och våra bästa j20-spelare är spelskickliga right-backar.
+ 2
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}: han måste ju vara mycket dyrare än puddingen. Tar hellre en allsvensk back och lägger slantarna på Lindbäck...
+ 3
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
tjugo8: PETR ZÁMORSKÝ lämnar Örebro, skulle han kunna ersätta Pudas?
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
tjugo8: Fredrik Söderström, snart i ett nås nära dig?
« Föregående · 1809831