Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
« Föregående · 1540052 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Kroken grym idag. Enterfelt mycket bra. Skönt med Hansen på isen...
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Har reagerat över att Brynäsarna de senaste omg inte ser glada ut när de gör mål...
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Men TACK!!
Ärligt talat trodde jag inte på detta inför sista, men jävligt bra hanterad tredjeperiod. Saknar dock mål i PP.
Ärligt talat trodde jag inte på detta inför sista, men jävligt bra hanterad tredjeperiod. Saknar dock mål i PP.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
foppa78: JAAAAAAAAAA!!!!
Enterfeldt, jag älskar dig!
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
TJ verkar fan inte ha riktig koll just nu, hur fan tänker karln när det gäller PP?
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
tjugo8: tredje raka pp på typ sju minuter. Var är målen?
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
foppa78:
W skjuter inte över...han skjuter rätt i magen
W skjuter inte över...han skjuter rätt i magen
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Bra PP. Fasen vad nära.
Btw, 25-11 i tek. Vad hände där!?
Ny chans. Snälla, snälla, snälla, snälla...
Btw, 25-11 i tek. Vad hände där!?
Ny chans. Snälla, snälla, snälla, snälla...
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
foppa78: sätt femman nu i pp. Spelar dom som jag vill så blir det mål :-)
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
90Steen_:
Nordan slog dank när nya kontraktet var påskrivet...?
Nordan slog dank när nya kontraktet var påskrivet...?
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
sylf: Snälla sätt 5-3 nu så man kan ta ett andetag iaf!
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Slajsarn: Text-TV fungerar givetvis alldeles utmärkt, klart han har bild ;-)
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Slajsarn:
"Huge:Så nu är du expert på målvakter med.. Är det nånting du inte kan?"
Vara kritisk mot Sundlöv? ;-)
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Slajsarn: Huge kan nog referera utefter det som syns nu!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
Huge:Så nu är du expert på målvakter med.. Är det nånting du inte kan?
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 4 / 12 - 2012
tjugo8: Ja, jag har bild: "BACK SOON".
En ny back på ingång?
En ny back på ingång?
+ 6
« Föregående · 1540052 · Nästa »