1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779055 inlägg · 7967 ämnen

Skellefteå - Brynäs 2024-10-17


Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
0-3 efter första hade inte varit orättvist det heller, men jag köper en pinne... Minst...

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Danne66: skönt att vi fortsätter vinna tredjeperioder också. Visar på styrka trots att vi är sämst (av våra 3 perioder) i andra perioden.

Skellefteå hade väl dessutom vunnit alla deras matcher där de gått in med ledning inför tredje? Starkt att bryta den sviten.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Indrasis har inte vunnit en enda närkamp. Trots sin storlek.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Två spruckna målnollor och minst 1 poäng!!

Skulle även säga att Brynäs äger 60% av spelet i matchen.

Synd med två slarv pass annars jävligt bra av samtliga femmor

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Horace76c: nu kan man sova lugnt!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Så jävla imponerad av Rödin, han kämpar som en galning match efter match och gör poäng dessutom!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
en poäng är mer än vad jag trodde.. 2 p är riktigt bra men det blir svårt.. kom igen nu!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Rättvist tillslut. Men vi skulle behöva fler med Rödins vinnarskalle!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Så här bra har inte rödin varit sen han van guld hjälmen

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Danne66:
Våra 3:e perioder fortsätter att övertyga!
Skönt!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Så jävla skönt att ta poäng när boysen förtjänar det. Viktigt för moralen också.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
SÅ JÄVLA STARKT, att säkra 1p och vara det bättre laget mot Skellefteå på borta plan!

Så jäkla stolt över er gubbar!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Prime Rödin is back baby!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Bockensdricka: Vi gör totalt sett en jättematch igen!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Kent747Socker: Helt befängda saker? Att Indrasis inte håller? Vilket är helt jävla sant

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Skönt man hade fel , luktar poäng nu, blev så jävla förbannad då vi varit bästa laget denna match

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Forsberg 1978:nFan är halva Skellefteås lågstadieelever i på plats idag?

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Rödda inne, nu gör han 3-4 :)

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Håll tätt nu för helvete!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Slaven82: haha kommentatorn är ju bara för go. Han såg fram emot att Skellefteå skulle få spela mot tom målbur. Men dom hade lite otur där…;)

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
parks:nHåll det här nu!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Spela nu ut puck ordentligt etc i egen zon!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Håll tätt o ta 1p nu för sjutton!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Nu kan dom blåsa av jag är nöjd med poängen.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
för jävla härligt!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Så jävla rättvist!!!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Super-Rödda är grym som vanligt. Snälla spika igen nu.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
BIF Kungen: Rättvist


Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Galet välförtjänt!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Bockensdricka: yeeeees, Rödin

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ÄLSKAR DIG RÖDIN!!!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Peja: Såååja! Vilket jävla tryck vi nykomlingar kan göra!!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Bäska droppar: SÅJA!! Så jävla rättvist!!!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Jävla kung Rödin!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Farsang: Wow! Det trodde jag aldrig.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Rödin!!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
SÅÅÅÅÅÅÅÅJAAAAAAAAAAAAAA!!!


Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Kent747Socker: Jaaaaaaaaa


Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Peja:nKUUUUUUNG!

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Peja:

Folk är såna otroliga losers här inne. Minsta lilla motgång och det skrivs helt befängda saker.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Tippar 4-2 öppen kasse

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Bara enmansåkningar nu.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Nu är det HA- hockey...

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Nu har zebrorna missat ca 7658490596843902983 hakningar på SKE spelare, ska vi tro att det straxt blir en BIF utv?
Hänger och klänger som 14 åringar.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Gavve: Kan bara vara positivt att haka av två lag och slippa ångest.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Om vi har en JÄVLA TUR får vi en chans i powerplay innan matchen är över.

Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Gavve: Där såg det däremot ut som att Bertilsson fick en huvudtackling.

« · 2752458 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)