Slutspel 2010
« Föregående · 1246804 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2010
Ska bli sjukt kul med DIF i Kvarten,det lär bli tryck på Hovet,och förhoppningsvis vaknar även Gävlepubliken redan nu på Torsdag;)
Och Brynäs slutspelstats på 2000-talet glömmer vi va?
• 2001: 0-4 i matcher mot Malmö.
• 2002: 0-4 i matcher mot Färjestad
• 2006: 0-4 i matcher mot Frölunda
• 2007: 3-4 i matcher mot HV71
• 2009: 0-4 i matcher mot Färjestad
Och Brynäs slutspelstats på 2000-talet glömmer vi va?
• 2001: 0-4 i matcher mot Malmö.
• 2002: 0-4 i matcher mot Färjestad
• 2006: 0-4 i matcher mot Frölunda
• 2007: 3-4 i matcher mot HV71
• 2009: 0-4 i matcher mot Färjestad
Sv: Slutspel 2010
Weezter: Brynäs medlemmar har redan köpt biljetter. Ni andra kan köpa på måndag. Fyll Läkerolen!
Sv: Slutspel 2010
sylf: Rätta mig om jag har fel.. Men HV vann med 4-3 mot timrå förra året ?.. OCh hade stora problem
Ros: "Finns inte på världskartan att Timrå tar två matcher ifrån HV." HAHA
Hur får man det till orealistiskt när Timrå i år har en oerhört mycket bättre målvakt, plus att Hv typ är elitseriens formsvagaste lag?
...om man som Ros inte var en fullkomlig idiot förstås..
Timrå tar hv med 4-1
Ros: "Finns inte på världskartan att Timrå tar två matcher ifrån HV." HAHA
Hur får man det till orealistiskt när Timrå i år har en oerhört mycket bättre målvakt, plus att Hv typ är elitseriens formsvagaste lag?
...om man som Ros inte var en fullkomlig idiot förstås..
Timrå tar hv med 4-1
Sv: Slutspel 2010
Vad va det Ros snackade om angående hovet, är det redan slutsålt?! När fan släpptes de biljetterna...? Och när släpps biljetterna till läkerolmatcherna i så fall?
Sv: Slutspel 2010
Jajjen: Såg nyss målet! Backen var inte med för fem öre, kan man ju konstatera! :D
Sv: Slutspel 2010
MarcusElving:
Bäckis var och är kung.
Tar över ansvaret när Ovechkin försvinner.
Vi spöar Dif med 4-3 i matcher.
Egentligen så är det nog bara den matchserien som är säker.
Alla andra kan hur som helst.
Bäckis var och är kung.
Tar över ansvaret när Ovechkin försvinner.
Vi spöar Dif med 4-3 i matcher.
Egentligen så är det nog bara den matchserien som är säker.
Alla andra kan hur som helst.
Sv: Slutspel 2010
MarcusElving: Han skickade upp Duncan Keith på läktaren. Han syntes senast i en av korridorerna letandes efter utgången.
Sv: Slutspel 2010
Jajjen: Ska kolla på målet så fort det kommer ut på NHL´s hemsida! Var det ett solomål? Han verkar ha varit het i matchen, 2+1
Sv: Slutspel 2010
Bäckström matchens första stjärna. 2 mål 1 ass. Utan Ovetjkin. Han spelar bättre utan ryssen.
Sv: Slutspel 2010
GävleLasse: Och jämför man med andra lag lär det se ungefär likadant ut.. Vet inte varför han har fått för sig att vi spelar hakningshockey??
Sv: Slutspel 2010
MarcusElving: Jag räknade efter av Brynäs 272 tvåminutare man fått under säsongen är 73 för hakning.
Vet inte om det kan anses som mycketdet är ju liksom 199 tvåminutare för annat än hakning.
Sv: Slutspel 2010
Horace76c:
Ros förresten :"marsktröm vikt ner sig 2 senaste JVM...".. jaha, han "vek ner sig" senaste JVM..hmm jag följde den turneringen och tyckte han gjorde 1-2 misstag (usa-matchen)..men det är väl att vika ner sig antar jag...
Ros förresten :"marsktröm vikt ner sig 2 senaste JVM...".. jaha, han "vek ner sig" senaste JVM..hmm jag följde den turneringen och tyckte han gjorde 1-2 misstag (usa-matchen)..men det är väl att vika ner sig antar jag...
Sv: Slutspel 2010
Blir förvånad om Brynäs släpper mer än en match. Dags å kolla in när semifinalerna går.
Tydligen sänder Canal+ brynäsmatchen. Betyder att det inte blir så mycket gävlebor på matchen. Viktigt att alla vi andra masar oss dit och visar Brynäs att dom spelar hemma.
Tydligen sänder Canal+ brynäsmatchen. Betyder att det inte blir så mycket gävlebor på matchen. Viktigt att alla vi andra masar oss dit och visar Brynäs att dom spelar hemma.
Sv: Slutspel 2010
MarcusElving:
Intressant o se hur markan pallar uppvaktingen som kommer bli från läktaren nu...jag skulle då inte vilja byta med han...
Intressant o se hur markan pallar uppvaktingen som kommer bli från läktaren nu...jag skulle då inte vilja byta med han...
Sv: Slutspel 2010
Vilka matcher det kommer att bli. Får vara lite positiv och säger 4-2 i matcher till oss.
Sv: Slutspel 2010
Ahlbom:
Nordmark målade in sig i ett hörn när han sa "nån målvakt" där syntes det...var ruskigt krystat när han sa "Liv" tyckte jag...
Nordmark målade in sig i ett hörn när han sa "nån målvakt" där syntes det...var ruskigt krystat när han sa "Liv" tyckte jag...
Sv: Slutspel 2010
blom23: asså alla verkar ha någon stefan liv fetish.. alla "experter" har tjatat om han år efter år. jag är osäker på honom i år.. men det är väll typiskt om han inte blir en demon nu bara för det.
Sv: Slutspel 2010
Blizzard: Ja det sög ju, stängde av efter typ 5 minuter och satte mig framför tvn istället..
Sv: Slutspel 2010
Gurra88: ush vad taggad jag vart nu.. ÄNTLIGEN sätter det igång! och känns lite ljusare än förra året! 4-1 i matcher Ros? det tror jag inte alls ;)
Sv: Slutspel 2010
sylf: HAHA.. Tedenby.. VA han typ inte slutspelets hetaste förra året?? Iallafall en av dom..? Kan ha fel, men minns det så iallafall.. Ros ros ros
Sv: Slutspel 2010
Gurra88: Senast igår skrev han att LHC kommer att ta BIF eftersom dom vunnit ALLA matcher mot BIF i vinter.......Snacka om kort minne, eller ingen hjärna!
Sv: Slutspel 2010
90Steen_: I SM-semifinalerna spelar högst placerat lag mot lägst placerat lag och näst högst placerat lag möter näst lägst placerat lag.
Sv: Slutspel 2010
Hadelöv storspelar utan att vara en bra målvakt.... Lägg ihop den logiken, grabbar..haha Bra Ros..
Sv: Slutspel 2010
Men hur är det nu i fortsättningen.. OM vi skulle ta oss förbi aporna, visst är det HV/TIK som väntar då? Eller?
Sv: Slutspel 2010
Men är ni förvånade? Ros är sveriges fjolligaste, okunnigaste och SÄMSTA "sportjournalist", även om jag inte vill kalla honom det. Hur i helvete kunde SB anställa honom? :S Han har nog aldrig haft ett enda rätt!
Redigerad kommentar
Sv: Slutspel 2010
sylf: Kan inte kolla på canal+ just nu så jag får lov att stå ut med drygjäveln på aftonbladets sändning..
Sv: Slutspel 2010
65selander: haha.. jag är inte allt för säker på det eftersom dom har väldig hög nivå med djurgårdarna.. fast iofs sthlms polisen är väll vana och bryr sig inte lika mycket :P
Redigerad kommentar
« Föregående · 1246804 · Nästa »