1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779030 inlägg · 7967 ämnen

Södertälje-Brynäs


Sv: Södertälje-Brynäs
Viva la hockey :

Nej jag skojar inte,har varit kritisk mot #16 många ggr denna säsong,men idag var han riktigt bra.

Redigerad kommentar


Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: Håller med om Lauritzen. Han var bra idag! Men Hansen...

Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: Öhhh skojar. Du. Eller. Såg vi samma match? Killen slog fler felpass än en dålig div5 spelare bakbunden och med en skidsko. Han krigade ok i hörnan ett byte,men sen...??

Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: Kan bekräfta det påståendet.

SSK-kurvan lät mest som AFF-supportrar.

Sv: Södertälje-Brynäs
P:

Var på plats och det var en lugn tillställning,har aldrig sett och hört en sämre SSK-klack,fick sms om att BIF-kurvan lät mest..

Sv: Södertälje-Brynäs
Ni som var på plats: Inga incidenter med urbefolkningen denna gång? Brukar ju alltid hände en del annars i och kring den arenan...

Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: Hansen har tappat skärpan, han är grinig os v, tänker han för mycket på sin bokstav på tröjan? Bokstaven "A"

Redigerad kommentar


Sv: Södertälje-Brynäs
sylf:

Håller med.

Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: Ja, idag var han helt ok, Hansen däremot går från oklarhet till oklarhet!

Sv: Södertälje-Brynäs
Lindström:

Lauritzen var helt okej idag,faktiskt riktigt bra...

Sv: Södertälje-Brynäs
A_x_e_l: byt ut hansen mot järnkrok så ser det bra ut,

Sv: Södertälje-Brynäs
Qvarre: frågan är ju,hur länge ska han hålla på med sin konst gjorda andning,han är så medveten om att han hänger löst,detta håller inte i längden,flemming gjorde precis likadant med lif,o alla vet ju vad som hände....

Sv: Södertälje-Brynäs
faceoff:

1:a Silfver-Dixon-Eero
2:a Kahna-Norda-Lauritzen
3:e Sandin-Granström-Sundström
4:e Dacke-Hansen-Molin

Sen ge alla femmor ungefär lika speltid, givetvis spetsa i PP o 4 mot 4 spel,
in med de finska spelarna Hietanen-Eero-Kokko och krydda med Dixon,Dacke,Kahna. Sen låta 4:e femman köra varanat byte i Boxen.
Vad tror du om det?

Sv: Södertälje-Brynäs
faceoff:
Som jag sade i fredags..Gjorde sitt arbete men inte mer. 3 pinnar vad mer kan man önska? Oki att det ska vara snyggt. Nästa 3 pinnar Rögle.. Sedan?

Sv: Södertälje-Brynäs
Lindström: håller med,vissa kan komma på träning o åka på en skridsko mendom får alltid spela,trodde att dom skulle tappa idag,,,

Sv: Södertälje-Brynäs
faceoff: Ja med tanke på att 16 å 24 var bedrövliga idag så undrar man vad som ska få NC att stuva om...
Men de klart hade det vart någon annan lina så hade väl dom deporteras till Mora..

Södertälje-Brynäs
är glad över 3pmen tycker det ser oroväckande ut,hur länge ska 1-3line orka,4de spelade inte ett dugg i sista,CN kan då inte ha något förtroende för dom,det är då dax tycker jag att bygga upp en helt ny line med junisar....

« · 1213185

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)