Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
« Föregående · 1274876 · Nästa » Till forumet
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
MarcusElving: De flesta Rular mot Div1 motstånd.....
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
mk: Jo, det var straff, eller fria, domaren dömde 2 min utv vilket han senare erkände var fel. Tror det stod 3-1 då och matchen hade varit avgjord. Men finalen avgjordes i matchen innan, då Sundlöv blev skadad.
Själv har jag inte smält finalförlusten 75 än, då Prosten "avgjorde"...................
Själv har jag inte smält finalförlusten 75 än, då Prosten "avgjorde"...................
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
mk: Eftersom jag är i München så håller jag med Bagdad Bob.
Vi gör aldrig fel och vi har ES bästa målvaktspar sedan Unisex och Slipsen.
Jag full... näe Huge jag är bara en soffliggare
Vi gör aldrig fel och vi har ES bästa målvaktspar sedan Unisex och Slipsen.
Jag full... näe Huge jag är bara en soffliggare
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
rafalski: Det var sista gången jag längtade efter Sundlöv :-)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
70 Rodrigues: Har nog aldrig längtat efter Sundlöv som just då...
Första målet om jag inte minns fel, ett hopslag som rullade över Lasse och in i mål.... Känner mig som Tomas Qvick när han fick hjälp att minnas sin barndom.
Första målet om jag inte minns fel, ett hopslag som rullade över Lasse och in i mål.... Känner mig som Tomas Qvick när han fick hjälp att minnas sin barndom.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
rafalski: Kommer nån ihåg.Jag har för mig att Molin kom i princip
helt ren men blev upphakad inär han ska dra målvakten.
Tyckte då att det var solklar straff.har jag fel
helt ren men blev upphakad inär han ska dra målvakten.
Tyckte då att det var solklar straff.har jag fel
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
sylf: Den förlusten sitter lika hårt som glädjen över guldet -93.
Tycker inte om dom nu, tokhatade dom i säkert tio år.
Tycker inte om dom nu, tokhatade dom i säkert tio år.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
sylf: DEN förlusten skakar man aldrig av sig, blir bara något lättare att bära nu när några år gått. Vad fan hette målvakten, Lasse Karlsson......
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Du menar att du skakat av dig förlusten 95 redan???
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Jag är inte rädd för hånskratt - jag menar bara att "kaxigheten" blir löjeväckande. Det blir pinsamt etc. För Brynäs IF.
Å just ja: MEN - vi ska inte dra några växlar av den här matchen - det är bara försäsong. Målsättningen är fortfarande semifinal så kapaciteten finns där, någonstans.
Å just ja: MEN - vi ska inte dra några växlar av den här matchen - det är bara försäsong. Målsättningen är fortfarande semifinal så kapaciteten finns där, någonstans.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Simon Bertilsson drar på ett slagskott rakt på den gamle Brynässpelaren Daniel Olsson som faller ihop i smärtor.
Ahha dom ska skjuta av några istället för att slå ner dom. Smart smart!!
Ahha dom ska skjuta av några istället för att slå ner dom. Smart smart!!
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Anders Berg: Är det sånt du är rädd för ? hånskratt ? Antar att jag skakade av mig det problemet efter finalförlusten 95 när jag som ensam Brynäsare blev mobbad på en liten småländsk skola..:)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Anders Berg: Ahh, du är som en frisk fläkt härinne....
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Sundsvall: "Vi siktar på Elitserien 2011/2012". Kaxigt! ;-)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
rafalski: Jo tack, får ta den här matchen som ett wake up call =)
" grabbar för fan..ni minns matchen mot Sundsvall i sca-cupen "
" grabbar för fan..ni minns matchen mot Sundsvall i sca-cupen "
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Okej, så om Brynäs skulle missa slutspel, då skulle ju folk stå och hånskratta - men det gör inget? Jag menar att det är ju bättre med en realistisk målsättning än en löjeväckande sådan.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Ahhh, klassisk fälla, sämre lag provocerar bättre lag. Bra träning inför ES där vi kommer attt bli provocerade av många lag;-)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
rafalski: matchstraff på Sunken, 2+10or på både Granis och Andersén....när vi redan matchar en liten trupp. Onödigt.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Bravo 2-2 ef 2 perioder, mot ett lag som egentligen skulle spela i div ett nästa säsong...
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
rafalski: Sunklöv/cz´s eminenta lagbygge, blivande semifinallag, har 2-2 mot ett lag som spelade ur sig ur AS!!
Sug på den!
Sug på den!
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Nice! En pinne mot sundsvall är en fjäder i hatten.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Anders Berg: Jag tycker inte det eventuella fallet blir så mycket värre, men visst, vi ser inte likadant på saken.
För övrigt tycker jag att visa känslor på isen är en sak...att sen låta ett halvtaskigt gäng som Sundsvall provocera så pass mycke att man slutar lira hockey...det e fan inte ok.
För övrigt tycker jag att visa känslor på isen är en sak...att sen låta ett halvtaskigt gäng som Sundsvall provocera så pass mycke att man slutar lira hockey...det e fan inte ok.
Redigerad kommentar
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Sylf: Och Sundsvall som egentligen skulle ha spelat i div 1, hmm!!
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Säg så här: Skoda tror att de tillverkar världens bästa bil - men det gör man inte. (Som alla redan vet så finns det bara två bilar; ny och begagnad Mercedes). Brynäs är lite som Skoda - de tror att de är bättre än vad de är. Kaxighet, gärna! Men fallet blir så mycket värre bara...
Redigerad kommentar
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Anders Berg: Jag tycker inte det är fel att ha en hög målsättning,lite kaxighet är bara bra. Där verkar vi inte tycka samma sak...
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Ja, för visst känns det så; att laget är ungefär på plats 7-9 i Sverige, hur kommer det sig då att laget tror att det är det fjärde bästa laget i Sverige - har de ingen självinsikt?
Å så skulle jag ju: MEN - vi ska inte dra några växlar av den här matchen - det är bara försäsong. Målsättningen är fortfarande semifinal så kapaciteten finns där, någonstans.
;-)
Å så skulle jag ju: MEN - vi ska inte dra några växlar av den här matchen - det är bara försäsong. Målsättningen är fortfarande semifinal så kapaciteten finns där, någonstans.
;-)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Just ja, jag glömde ju:
Ctrl V: MEN - vi ska inte dra några växlar av den här matchen - det är bara försäsong. Målsättningen är fortfarande semifinal så kapaciteten finns där, någonstans.
Ctrl V: MEN - vi ska inte dra några växlar av den här matchen - det är bara försäsong. Målsättningen är fortfarande semifinal så kapaciteten finns där, någonstans.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Anders Berg: Jag tror nog inte på semifinal,tror det blir en kamp om plats 7-9.
Tycker bara det är drygt att se samma ironiserande kommentar från dig hela tiden..
Tycker bara det är drygt att se samma ironiserande kommentar från dig hela tiden..
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Anders Berg:
Om du copypastar in den där lilla kommentaren om semifinal som målsättning som du avslutar 99 % av dina inlägg med så sparar du dig själv lite tid.
Om du copypastar in den där lilla kommentaren om semifinal som målsättning som du avslutar 99 % av dina inlägg med så sparar du dig själv lite tid.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: En tia på granis var inte det vi behövde direkt..
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
GD´s matchblogg vid 0-2: "Brynäs drar ifrån..." HA HA HA!
Brynäs drar inte ens ifrån Sundsvall, tydligen.
MEN - vi ska inte dra några växlar av den här matchen - det är bara försäsong. Målsättningen är fortfarande semifinal så kapaciteten finns där, någonstans.
Brynäs drar inte ens ifrån Sundsvall, tydligen.
MEN - vi ska inte dra några växlar av den här matchen - det är bara försäsong. Målsättningen är fortfarande semifinal så kapaciteten finns där, någonstans.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Lindström: Härligt att de visar upp känslor, fighten ger jag till Sunken på poäng,marginellt.
Dock..får inte blir för mycke bortfall i form av utvisningar,lite kyla och gärna 2 mål till i 3e, tack
Dock..får inte blir för mycke bortfall i form av utvisningar,lite kyla och gärna 2 mål till i 3e, tack
« Föregående · 1274876 · Nästa »