1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778918 inlägg · 7967 ämnen

Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:


Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
xxx BIF xxx: och att Olesen satt en i första matchen. Hoppas att det släpper för honom nu när det är andra säsongen.
Scott tror jag kommer behöva ett antal matcher innan han kommer upp. Brukar ta lite längre tid för äldre spelare

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Jag kollar lite på Skellefteå-Malmö. Skellefteå har åxå en ren dräkt, svart och gul, helt utan reklam vad jag kan se👍

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Zappaholic: ja och poängen generellt - hur många tog poäng, måste vara minst 8 individer

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
munkas: I Kinnvalls fall har dom väl sagt att foten är bra men att han ligger efter i träningen pga strulet som varit. Personligen tycker jag det är bättre att skynda långsamt och ha en hel Kinnvall i omgång 10 än att stressa in honom och att han går sönder i omgång 25

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
xxx BIF xxx: Mm, lite oroväckande ändå angående Kinnvall. Säsongen har knappt börjat och han är redan ur spel.

Sen är det lite oroväckande också att Johan Larsson är topp 1,2,3,4 och 5 idag. Det är ju enorm skillnad mot övriga. Hoppas verkligen att Rödin, Scott, Palve och Dima kan steppa upp 20-30% framöver. Annars blir det one man show i årets upplaga.

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Charles: Japp, Lesund låg som en igel på Rödda större delen av matchen. Det är, enligt min åsikt, en av SHLs bästa defensiva backar så inte helt lätt att ”glänsa”. Men f-n vad Rödda tog kampen i sarghörnen.

Apropå 4:e kedjan, det blev ju ett helt annat flow och momentum i slutet av matchen när gick ner på 3 kedjor. Det visar ju att vi behöver få in den där spetsforwarden så andra får flytta ner i hierarkin. Sen vill jag ha in Strömgren också.

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Jag är också extremt positivt till att det kommer skott från blå och de går mot mål!
Då har vi ändå kinnvall som sparkapital!

En match är ingen match men det som ser positivt ut finns ju där, det som ser sämre ut kan alltid bli bättre!

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Charles: Fint att vi sprider ut målskyttet också!

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Spacebb: Lesund gjorde ett extremt bra jobb att få bort han ur spel också. Men han får ta på sig straffen samtidigt fick han en assist så lite upp och ner

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Spacebb: Rödda slet på som vanligt, men hade några farliga pucktapp och är nog inte skitnöjd med sin egen insats. Kräver även mer av Palve, Dima och Scott på sikt, men säsongen är ung och vi vet inget än.

Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Var det bara jag som tyckte att Rödin var osynlig och inte riktigt på kopplad? Annars otroligt starkt att hämta upp 2 mål i tredje. 1 poäng i Ängelholm är väldigt bra🖤💛❤️

« · 2374217

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)