Sv: Silly season 2016-2017
« Föregående · 1752383 · Nästa » Till forumet
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Håll nu tummarna för att vi får hålla oss relativt skadefria kommande säsong, då kan det gå riktigt bra😃
+ 3
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7780}:
Det bästa med det klippet är att i slutet så säger Boork att Modo är det laget som är bäst på att ta in amerikanska importer.
Det bästa med det klippet är att i slutet så säger Boork att Modo är det laget som är bäst på att ta in amerikanska importer.
+ 7
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: ja semi tror jag på. Sedan får Stefan fortsätta sitt arbete med sitt guldlag :-)
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7780}: Haha första målet är så sjukt jävla snyggt, forwarden är ju och köper korv gång på gång !!!
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: Om ni hade bättre målvakter,samma sak med Linköping. Linköping har en ruskigt stark forwardssida.
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Agenten: Fin silly visst men vi har också tappat Scott, Rödin och Salmela, våra tre bästa spelare.
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Godare än gott med Gunderson tillbaka. Starkt jobbat göra den återkomsten verklig.
Är Brynäs en guldaspirant nu? En bra center till så ser truppen klart intressant ut. Jag tror ändå att vi på några platser har lite för begränsad kvalité för att vara med i slutracet till vintern. Semi som bäst är nog taket.
Är Brynäs en guldaspirant nu? En bra center till så ser truppen klart intressant ut. Jag tror ändå att vi på några platser har lite för begränsad kvalité för att vara med i slutracet till vintern. Semi som bäst är nog taket.
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Kan man adla medlemmar på hockeysnack? I sådana fall tycker jag att det vore på sin plats att göra det med Pettisbif! 😊
Avslöjandet han gjorde igår skojar man inte bort.
Avslöjandet han gjorde igår skojar man inte bort.
+ 6
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Antar att Gunde tar nr 18 på sin tröja ? Det var väl det han hade sist ?
Bara en forward av rang till så kan vi som sagt var ta semester, skall blir skönt att kunna gå på sommarledighet i lugn och ro.
Bra värvat !! Forza Brynäs !!!
Bara en forward av rang till så kan vi som sagt var ta semester, skall blir skönt att kunna gå på sommarledighet i lugn och ro.
Bra värvat !! Forza Brynäs !!!
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7720}:
Tycker även vi ska ta och tacka Anssi för hand tid hos oss. Tack för en grym säsong det lilla du var med!
Tycker även vi ska ta och tacka Anssi för hand tid hos oss. Tack för en grym säsong det lilla du var med!
+ 20
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Tycker fler kan gå ut med en ursäkt. Bengtzén har fått mycket skit innan laget var långt ifrån klart. Fattar inte hur man kan kritisera ett lag så pass långt innan det är klart. Fattar inte folk att spetsspelarna kommer senare och att ett lag behöver utfyllnadsspelare också (som inte är några skitspelare heller).
Bengtzén har gjort ett grymt jobb inför denna säsong!
Bengtzén har gjort ett grymt jobb inför denna säsong!
+ 9
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Jag håller dom här tre spelarna högst:
•Derek Ryan
•Bud Holloway
•Ryan Lasch
Tätt därefter:
•Niklas Olausson
•David Ullström
•Calle Ridderwall
Inte troliga:
•Janne Pesonen
•Tim Stapleton
•Linus Videll
Men jag litar fullt ut på Bz. Tror han landar någon center från AHL/NHL.
•Derek Ryan
•Bud Holloway
•Ryan Lasch
Tätt därefter:
•Niklas Olausson
•David Ullström
•Calle Ridderwall
Inte troliga:
•Janne Pesonen
•Tim Stapleton
•Linus Videll
Men jag litar fullt ut på Bz. Tror han landar någon center från AHL/NHL.
+ 6
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Agenten: Innan Silly Season drog igång, hur många hade trott på Elias Fälth (smart värvning) och The man with the golden gun?
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Gunderson, OJ OJ vilken klass.
En numera legendarisk kommentar från ellis. "De två senaste säsongerna i Brynäs, var han så fenomenal då egentligen?" haha den är så jävla bra.
Men ärligt talat! Bengtzén fullständigt äger silly season. och framför allt så tar han in VINNARE i laget. vi har fått in tre Sm-guld vinnare & en Stanley cup mästare. sånt är hur viktigt som helst. Nu vill man nästan att det dröjer en månad eller så innan den sista tunga pjäsen gör laget komplett. Alltid kul och spekulera. Jag tror det blir Janne Pesonen.
En numera legendarisk kommentar från ellis. "De två senaste säsongerna i Brynäs, var han så fenomenal då egentligen?" haha den är så jävla bra.
Men ärligt talat! Bengtzén fullständigt äger silly season. och framför allt så tar han in VINNARE i laget. vi har fått in tre Sm-guld vinnare & en Stanley cup mästare. sånt är hur viktigt som helst. Nu vill man nästan att det dröjer en månad eller så innan den sista tunga pjäsen gör laget komplett. Alltid kul och spekulera. Jag tror det blir Janne Pesonen.
+ 9
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Från och med nu kanske man ska vänta med att såga laget och Bz förrän det är spikat.
Eller vad tycker ni?
Vore klädsamt med en ursäkt..
Eller vad tycker ni?
Vore klädsamt med en ursäkt..
+ 9
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Kollade i söndags på oddsen för vem som ska vinna SM-guld hos Svenska Spel.
Då stod vi i 33 gånger pengarna.
Nu för några minuter sedan i 23 gånger pengarna.
Vi är dock fortfarande rankade som nionde lag.
Så Svenska Spel räknar inte med att vi når kvartsfinal
den kommande säsongen heller.
Med tanke på ekonomin så är nog kvartsfinal helt nödvändigt.
Den fjärde huvudpartnern gjorde kanske att underskottet
på 8 mkr den senaste säsongen blir minus 5 mkr nästa säsong.
Om alla övriga intäkter och utgifter är samma.
Så det är fortfarande ett hårt jobb med ekonomin som krävs,
för att vi inte ska åka ur på grund av för dålig ekonomi.
Kanske kan de senaste värvningarna göra att seriekortsförsäljningen
tar fart och att nya sponsorer ansluter. Och då helst en femte huvudpartner.
Men nu gäller det att folket i Gävle börjar gå på matcherna nästa säsong.
Då stod vi i 33 gånger pengarna.
Nu för några minuter sedan i 23 gånger pengarna.
Vi är dock fortfarande rankade som nionde lag.
Så Svenska Spel räknar inte med att vi når kvartsfinal
den kommande säsongen heller.
Med tanke på ekonomin så är nog kvartsfinal helt nödvändigt.
Den fjärde huvudpartnern gjorde kanske att underskottet
på 8 mkr den senaste säsongen blir minus 5 mkr nästa säsong.
Om alla övriga intäkter och utgifter är samma.
Så det är fortfarande ett hårt jobb med ekonomin som krävs,
för att vi inte ska åka ur på grund av för dålig ekonomi.
Kanske kan de senaste värvningarna göra att seriekortsförsäljningen
tar fart och att nya sponsorer ansluter. Och då helst en femte huvudpartner.
Men nu gäller det att folket i Gävle börjar gå på matcherna nästa säsong.
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Pettisbif: "Tvivlar du fortfarande på mig, Boldin??"
Jag älskar dig, räcker det som svar? Svara mig nu, vem kan den sista värvningen vara? Kan det vara en svensk center som i alperna spelar?
Jag älskar dig, räcker det som svar? Svara mig nu, vem kan den sista värvningen vara? Kan det vara en svensk center som i alperna spelar?
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
munkas:
BZ gräver djupt i plånkan. Offensiven uppgraderad.
6-7 i serien då.
Nu får vi se vem som skall centra förstalinan.
BZ gräver djupt i plånkan. Offensiven uppgraderad.
6-7 i serien då.
Nu får vi se vem som skall centra förstalinan.
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
munkas: Ja, en comeback av Pär hade väl iofs toppat detta men nu får vi nöja oss med Gunde. En kvartsfinalgaranti mer eller mindre.
Riktigt, riktigt bra!
Riktigt, riktigt bra!
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Kommer ställa till en del elände i de andra lagens målsättning nu när vi intecknat guldet;)
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Nu har vi en sinnessjuk backsida skulle jag säga.. När var det såhär bra senast?
+ 4
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Ståpäls på på den värvningen!
Börjar se riktigt bra ut nu med fler PP backar att tillgå. Bra jobbat Brynäs!
Börjar se riktigt bra ut nu med fler PP backar att tillgå. Bra jobbat Brynäs!
+ 3
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
70 Rodrigues: Då väntar en offensiv spelare till och sen kan vi ta semester.
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Pettisbif: Tack respekt och långnäsa för alla som dissat dig ;-)
+ 11
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Hahaha hur fan gick det här till. Drömmer jag? Haha.
Hide yo blue lines, hide yo nets - GOLDEN GUN IS BACK!
Hide yo blue lines, hide yo nets - GOLDEN GUN IS BACK!
+ 5
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Honken: På frukosten satt även Sundlöv och Pär håberg, lustigt att de är där samtidigt.
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
JAAAARRRRÅÅÅ!!!! Fyfan nu mår man!
Bengan, Stefan, BZ, Bengtzén vad du än vill bli kallad du är KUNG!
Bengan, Stefan, BZ, Bengtzén vad du än vill bli kallad du är KUNG!
+ 5
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zzz:
Jag tycker verkligen att Brynäs är tvär sköna när dom hintar såhär.
Jag tycker verkligen att Brynäs är tvär sköna när dom hintar såhär.
+ 13
« Föregående · 1752383 · Nästa »
