Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
« Föregående · 1336020 Till forumet
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Fortsatt tungt för Markström i AHL
Utbytt efter fem insläppta mål mot Hamilton
Kom hem SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Utbytt efter fem insläppta mål mot Hamilton
Kom hem SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Bissett19: Lugn nu. Clarke ska spelas in. Det tar tid att anpassa sig till stor rink. Ge han ett par säsonger..
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Historiskt sett är 4-1 ett vanligt resultat så jag kör på det...
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Sylf: "Jag är övertygad om att vi kommer att göra en riktigt bra hockeymatch och att vi kommer att komma hem med vinst."
Fan vad skönt att Tommy Jonsson lovar, då behöver man ju inte oroa sig imorgon, 3 p, fan vad gött :-)
Fan vad skönt att Tommy Jonsson lovar, då behöver man ju inte oroa sig imorgon, 3 p, fan vad gött :-)
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Bissett19: stod först att basse skulle spela på två ställen men nu hade de fixat det
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Bissett19: Kul att man ska behöva sitta och vara förbannad över Clarkes 150 misstag i morgon igen.. kan sätta 1000 spänn på att han får lira PP istället för Lasse Jonsson också..
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
jobbigt för basse att lira i både tredje och fjärde kedjan :/
ska nog vara Wännström i fjärde linan
ska nog vara Wännström i fjärde linan
Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Slänger upp en matchtråd inför morrondan.
Samma formationer som sist,förutom att Bertilsson får agera sjundeback när Clarke är frisk igen..
Samma formationer som sist,förutom att Bertilsson får agera sjundeback när Clarke är frisk igen..
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
« Föregående · 1336020
Ikväll hoppas jag du blir sur! mitt tips 4 - 2