www.brynas.se
Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
« Föregående · 1335908 Till forumet
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
jobbigt för basse att lira i både tredje och fjärde kedjan :/
ska nog vara Wännström i fjärde linan
ska nog vara Wännström i fjärde linan
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Bissett19: Kul att man ska behöva sitta och vara förbannad över Clarkes 150 misstag i morgon igen.. kan sätta 1000 spänn på att han får lira PP istället för Lasse Jonsson också..
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Bissett19: stod först att basse skulle spela på två ställen men nu hade de fixat det
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Sylf: "Jag är övertygad om att vi kommer att göra en riktigt bra hockeymatch och att vi kommer att komma hem med vinst."
Fan vad skönt att Tommy Jonsson lovar, då behöver man ju inte oroa sig imorgon, 3 p, fan vad gött :-)
Fan vad skönt att Tommy Jonsson lovar, då behöver man ju inte oroa sig imorgon, 3 p, fan vad gött :-)
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Historiskt sett är 4-1 ett vanligt resultat så jag kör på det...
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Bissett19: Lugn nu. Clarke ska spelas in. Det tar tid att anpassa sig till stor rink. Ge han ett par säsonger..
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Fortsatt tungt för Markström i AHL
Utbytt efter fem insläppta mål mot Hamilton
Kom hem SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Utbytt efter fem insläppta mål mot Hamilton
Kom hem SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Nu är jag fett laddad inför kvällens match. Inga mål i baken första tre tack!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Ambroo:
Solklar etta.
Timrå slår man inte hur som helst i eran lada!
Solklar etta.
Timrå slår man inte hur som helst i eran lada!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Bissett19: Ha ha det är ju det man gör i år!
Du snackar i nattmössan.
Du snackar i nattmössan.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Kahnberg inte med överhuvudtaget idag. Ny klubbadress? Eller sjukdom?
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
mattiaskarlgren:
"Tränaren har sagt att jag är bänkad på grund av min prestation, säger Kahnberg till Sportbladet."
"Tränaren har sagt att jag är bänkad på grund av min prestation, säger Kahnberg till Sportbladet."
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
mattiaskarlgren: Har en känsla som säger mig att vi sett Kahnberg i Brynäs för sista gången.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Blizzard: Det är väl snarare bristen på prestationer ;)
Fast jag ställer mig frågande till motiveringen för bänkningen med tanke på att det är många fler i laget som borde hålla honom sällskap i så fall.
Det var en Norrman, en tysk och....osv...
Fast jag ställer mig frågande till motiveringen för bänkningen med tanke på att det är många fler i laget som borde hålla honom sällskap i så fall.
Det var en Norrman, en tysk och....osv...
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
GävleLasse: Precis. Det är helt klart något annat som är orsaken, det är jag övertygad om.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Han kanske har sagt vad han tycker om Cirkus Brynäs?
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Skulle vi fått sålt Kahnberg nu kanske vi har råd till ett nyförvärv iallafall !
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
henke1: Känner du igen det det här -Behövs inte förstärkas, vi har ett bra lag!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Är ganska säker på att Kahnberg tyvärr är såld. Finns egentligen ingen anledning till att han inte är med ikväll, möjligtvis att han skulle rehabträna sin ljumske men tror inte han skulle vara aktuell för spel ens då..
Ne jag är ganska säker på att Kahnberg är såld. Han har inte presterat iår och Sundlöv är väl inte sugen på att betala hans lön..
Ne jag är ganska säker på att Kahnberg är såld. Han har inte presterat iår och Sundlöv är väl inte sugen på att betala hans lön..
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Visst är det så, han han gjort sin sista match i klubben!
Som Lasse säger, om CZ har bänkat honom för sina insatser, va fan skulle man då ha gjort med Hansen, Greiss etc???
Som Lasse säger, om CZ har bänkat honom för sina insatser, va fan skulle man då ha gjort med Hansen, Greiss etc???
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
70 Rodrigues: Finns inget som helst TYVÄRR om Kahnberg skulle vara såld. Han har ju noll förtroende av CZ så det är lika bra om vi på något sätt slipper betala hans lön!
Knepigt eftersom Kahnberg är Brynäs bäste spelare lätt när han är på humör vill säga.
Knepigt eftersom Kahnberg är Brynäs bäste spelare lätt när han är på humör vill säga.
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
Lesky: Anton Axelsson i timrå kommenterar matchen i sr! hmmm
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
hahii: Nämen släpper vi en farlig kontring i PP vad ovanligt NOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
hahii: Grymt PP, det enda som hände var att TIK fick ett 2 mot 1 läge!!
Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
sylf: Näe detta PP var inte mycket att hänga i julgran. Alldeles för tillknäppt, sopa på pucken från blå.
« Föregående · 1335908
Samma formationer som sist,förutom att Bertilsson får agera sjundeback när Clarke är frisk igen..