« Föregående · 2967312 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
0 skott på mål efter 10 min på hemmaplan mot LHC en lördag, jävla sopgäng!
+ 3
Sv: A proposito de nada
munkas: Tycker hela laget ser riktigt trötta ut idag. Typ som att samtliga är bakis med darriga händer och suddig blick.
+ 1
Sv: A proposito de nada
munkas:
Hoppas folk lämnar arenan och går in i ölbarerna i 2a. Piss säsong!!!
Hoppas folk lämnar arenan och går in i ölbarerna i 2a. Piss säsong!!!
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Förstärkning ja kanske men det kommer ju av att vi står stilla på isen
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Sån sjuk jäkla förstärkning. Borde vara en tvåa för diving. Tar sig för visiret och kastar sig ned. Absolut att det är en utvisning för hög klubba men…
+ 5
Sv: A proposito de nada
Det. Är dags att gör förändringar i båset, byt minst två av tränarna. 2/3 av grundserien och det händer inget nytt på isen.
Katstrof på alla positioner och delar av spelet.
Alla kan ha en dålig dag, men inte hundra.
För många dåliga beslut i varenda jävla byte, match efter match ser likadant ut.
Katstrof på alla positioner och delar av spelet.
Alla kan ha en dålig dag, men inte hundra.
För många dåliga beslut i varenda jävla byte, match efter match ser likadant ut.
+ 1
Sv: A proposito de nada
En av de sämre matchinledningarna i år. Fy fan va uselt…
Å när sen Clara släpper den så blir man ju lixom uppgiven på en gång… Va är detta för jävla säsong?
Å när sen Clara släpper den så blir man ju lixom uppgiven på en gång… Va är detta för jävla säsong?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Fy fan vad vi leder Svensk hockey.......................................................
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Det har alltid varit så att skott som räknas i skottstatistiken är skott i mål eller skott som stoppas av målvakten. Ramträffar räknas inte.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Dags att skicka gällstedt som som färjestad gjorde med jönsson.
Spelet har sett förjävligt ut i många matcher
Spelet har sett förjävligt ut i många matcher
+ 2
Sv: A proposito de nada
Riktigt jävla ofokuserad start. Sen BP. Ska vi det här jävla skitlaget 3 poäng igen? Fy fan.
Sv: A proposito de nada
Märkligt hur knäna vek sig på Ehn, en stund efter att han fick en klubba på sidan av hjälmen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
PåveMolin:
Alla Brynäs försök till sköna flippmackor i egen zon har misslyckats.
Sådär ja .... BP .....
Alla Brynäs försök till sköna flippmackor i egen zon har misslyckats.
Sådär ja .... BP .....
Sv: A proposito de nada
Jättebra brytning av Kinnvall fortsätter då det genom att försöka leka fotboll
Sv: A proposito de nada
Varför räknas inte Lindbloms skott i ribban in i skottstatistiken?
Vi har 0 skott på mål enligt burken
Vi har 0 skott på mål enligt burken
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ser fullständigt skit ut totalt jävla kaos i egen zon!!!
Och där börjar dom dra på sig utvisningar igen....
Och där börjar dom dra på sig utvisningar igen....
Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Den är rent hypotetiska ord i.o.m att det aldrig kommer att ske så därför kommer vi aldrig att få veta.
Lite som att säga att med Bulan i båset så hade BIF ledat SHL just nu.
Den är rent hypotetiska ord i.o.m att det aldrig kommer att ske så därför kommer vi aldrig att få veta.
Lite som att säga att med Bulan i båset så hade BIF ledat SHL just nu.
« Föregående · 2967312 · Nästa »
Nja, målvakten kan ju fånga en puck som skulle gått utanför om han inte fångar den. Skott i mål eller på målvakt är vad som räknas.
I och försig så kan våra målvakter fumla in vad fan som helst…