« Föregående · 2929632 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
lapad: Samtidigt bra att det är Djoos som åker ut. Vår minst nyttiga back.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Skalman13: Han ligger nästan på isen domarmiss igen. Ta in finska domare till shl
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Wessner har rökt på, high stick, killen hade huvudet 50 cm ovan isen…
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Men Shit vad billiga utvisningar vi fått mot oss i kväll.....
Men Shit vad billiga utvisningar vi fått mot oss i kväll.....
+ 3
Sv: A proposito de nada
MEN SNÄLLA HAN PKER JU IN I KLUBBAN
Tycka vad man vill om Djoos, men det där är en sån jävla domartavla så det finns inte, skellefteåspelaren ligger längs isen med huvudet och åker in i klubb bladet 🤣🤣🤣🤣
Tycka vad man vill om Djoos, men det där är en sån jävla domartavla så det finns inte, skellefteåspelaren ligger längs isen med huvudet och åker in i klubb bladet 🤣🤣🤣🤣
+ 8
Sv: A proposito de nada
Förtjänade vi det där? hahaha nej, men fan vad skönt att vi kan få oförtjänta mål denna säsong också
+ 1
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Andrafemman känns verkligen pånyttfödd. Rödin har verkligen gjort mycket för att få igång den!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASAAAAAAA
+ 1
Sv: A proposito de nada
Detta är ju parodi, vi får ju inte långt pucken, ett mirakel att vi leder, AGERA Gälla!!!
Det där va rättvist......
Det där va rättvist......
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Utan tvekan. Det är mer att matchutvecklingen där första perioden kan sägas vara en bra och tät bortamatch från vårt håll utvecklats en ren cirkus där tur och en riktigt bra målvaktsinsats håller oss kvar.
+ 1
« Föregående · 2929632 · Nästa »