1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779500 inlägg · 7967 ämnen
« · 2805368 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Hahah vad händer? Grymt att granska den

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
havre: Det är onödigt av Larsson och Omark är nog inte beredd, men det kan ju omöjligtvis bli mer än 2 minuter.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Trodde Luleå var hårda. Verkar som Shinnimin har haft sin påverkan på spelarna. Satan vad de viker sig.

Hahahaha är det där en 5a?!?!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Vad i helvete klagar Bulan på? Liten knuff... Skjuter man 23 skott på 6 perioder på hemmais ska man gå och gömma sig.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Thellen:
Hur gör domarna nu då?
Måste ju fria Larsson?

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Erat: Herregud! Vad är det för fel på domarkåren? Hoppas Omark överlever? Vilket jävla skämt!!!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Thellen: Större straff???? Vad är det för jävla trams

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Hahahah Omark filmar??? Nu ska de video granska en hand i bröstet

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Dom har ju låg smärttröskel luleåspelarna

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Haha förstärkning ju

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Hahahaha. Omark är död av en knuff.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
saile39: Och nu filmar Omark??????????????

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Omark gjord av papier-mache?

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Zappaholic: men herregud, får man inte vara jävig i det här jävla landet längre?? ;)

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Herregud! HV gör 3-2 mot FBK också. Hoppas verkligen de håller i detta nu!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Serieledare.🙏🏻
Uppladdat:

500x0-img5688.jpeg


Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
hv leder

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
skööön seger.. inget skönspel från nåt av lagen direkt men brynäs är i toppen för att stanna!


Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Silfver: En blek insats är allt som behövs för att klå Luleå på borta plan.

Inte så konstigt när de gnäller mer än de spelar hockey.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
havre: Var väl en arm involverad men det var ngt som händer 100 ggr per match utan åtgärd. Men Kinnvalls klubba var en tvåa.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Bäska droppar: Stämmer!

0-0 i skott i PP denna match (vi har ju inte haft något så inte så konstigt).

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Catodenäldresspöke13: Är ju dock en utvisning där. Men jag klagar inte.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Först missas en utvisning på röd #24, sen gör Rödin mål. Då klagar Bulan på något? Sen missar de en tydlig offside på Luleå och sedan filmar O´Neill och Bulan klagar ytterligare?

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Ser verkligen ingenting i den situationen med ONeill och Kinnvall. Hur menar han att han skadade handen?

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Huge: gud va de gnäller...

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Börjar känna en ganska stark aversion gentemot O'Neill. Vill han inte spela i Brynäs, fine. Men gnäll inte när du valde fel lag.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Gavve: såg jag rätt med 0 skott i deras pp?

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
O’Neil är en fjant.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Catodenäldresspöke13: Räcker med EN rubrik
I tidningarna:
”Resultat: Luleå-Anton Rödin 1-3”. 😀

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Något annat man kanske inte tänkt på i denna match (ingen höjdarmatch så kan missas) är att Luleå alltså skjutit 15 skott i matchen. 9 i första, 2 i andra och just nu 4 i tredje. Detta när de alltså jagar!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Slaven82: Vad gnäller de över? De har släppt så mycket på luleå denna match. VI HAR 0MIN PP!!
Gnälleå

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Gött att ett tjockt jävla huvud blockade reprisen där de ville zooma in på Rödin.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
2min kvar och kommentator jinxar oss…

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Rödin, Larsson och Trivigno grymma ikväll. Kärring-Bulan och resten av jävla gnäll-Luleå värdelösa.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Sitt ner Bulan, men det är klart ni med 0 utvisningar ska få ett till PP

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Rödin, vilken hjälte! Sliter och levererar.

Godnatt Luleå! 3 poäng!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Lunkz: Kung Rödin!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Lunkz: Såja! Rödin är välförtjänt av att avgöra matchen, överlägset bästa spelare på isen ikväll


Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Långt kvar. Bra Rödda.

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Erat: Underbart!! Så rättvist med Rödin också!!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Fy åt helvete va gött!!!!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
JAAA! Rödin! Så himla värd att få göra det målet. Matchens gigant i dag (Larsson också bra).

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Erat: såååja!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Anton alltså 😍

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
SÅJAAAAAAA!

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Så jävla vackert

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Farsang: skenan lossnar när han ska tillbaka , slår i stolpen och lossnar men då har han redan fart uppe så hade inte räddat i vilket fall

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Thellen: Jo då! Han var inne på baklängesmålet.

Något roligare än denna match (inte jättebra match menar jag bara). LHC ligger under mot Modo med 5-2. Bara att hoppas att det resultatet håller i sig och att HV tar poäng mot FBK. Dels för vår skull men även för att LHC dras ned ännu mer i skiten då.

Edit: 6-2!

« · 2805368 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)