« Föregående · 2806625 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Forsberg 1978: Bobby T i mitt hjärta! The little shit strikes again!
+ 4
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Lunkz: ”In med 1-2 tuffa forwards.
Så här ser spelet ut i slutspel , kanske ännu värre”
Håller helt med!
Phhoooo snyggt mål
Så här ser spelet ut i slutspel , kanske ännu värre”
Håller helt med!
Phhoooo snyggt mål
+ 2
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jonjo: Oj vad vackert av Trivigno där. Skaplig pass av Kopacka också.
+ 7
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
munkas: Vad i helvete buar publiken åt??
Kommentatorerna ser bara SAIK dessutom.
Täpp till truten på alla däruppe
Kommentatorerna ser bara SAIK dessutom.
Täpp till truten på alla däruppe
+ 4
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
In med 1-2 tuffa forwards.
Så här ser spelet ut i slutspel , kanske ännu värre
Så här ser spelet ut i slutspel , kanske ännu värre
+ 2
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
xxx BIF xxx: Nu får berra kliva in med en mega propp och sänka en sexfingrad jävel.
+ 2
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
gwl: Håller med, solklar utvisning på Skelleftåspelaren. Om Svartvadet får 10 repriser till kanske tanken även slår honom.
+ 3
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Aj aj Perssons högerknä - j@vla tur att det gick bra
+ 2
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jonjo:
Just nu trampar de vatten och försöker bara desperat behålla huvudet över vattenytan tyvärr ....
Finns inte en chans att de överlever detta
Just nu trampar de vatten och försöker bara desperat behålla huvudet över vattenytan tyvärr ....
Finns inte en chans att de överlever detta
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Fy fan vad jag hatar detta jävla surdegs-latte-Södermalmslag.
+ 1
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jonjo: Saik har höjt intensiteten rejält. Kan Brynäs hitta nån geist?
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Brynäsgubbe: Hur fan kan man åka in så där??
+ 1
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jonjo: Fanns ingen indikation på att bromsa eller undvika målvakten från Haara där, vad gör domarn, blundar såklart.
+ 1
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jonjo: Vad håller Skellefteå publiken med? Börjar likna Ängelholms, gapar åt allt
+ 3
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Jockster : Det borde vara att försöka få igång killarna istället med att bli snabbare till puck, vara rejälare i alla moment och därefter flytta ner spelet i Saiks zon ;)
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Så fort vi glider för att hämta pucken blir vi uppätna, MÅSTE använda våran fart.
Sen Bertil måste vara smartare
Sen Bertil måste vara smartare
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Ännu en hög klubba som domarna bara skiter i. Så fruktansvärt låg nivå på domarna.
+ 2
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Brynäsgubbe: Sixfingers ska ju ha en extra 2:a men icke.....
+ 2
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Slaven82: Dags att blåsa båda hållen domarn. Ta av er skellefteåtröjorna...
+ 1
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Brynäsgubbe: Bertil kunde haft flera utvisningar med sig redan.
+ 1
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
gwl: Domarna blundar idag för SAIK utvisningar
+ 3
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Säger det igen… 5 mot 9 där ute, förstår att det är tröttsamt men zebrorna är TOTALT jävla klappkassa idag…
+ 1
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
{9382}: Hoppas det gav energi iaf, vakna nu. Vi är så mycket bättre än skellefteå
+ 1
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Ändå bra att vi har fått några fina vändningar, kanske får Skellefteå att börja ta det lite lugnare
+ 1
Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Dessa JÄVLA ramträffar hela tiden....Var 100 på att den gick in innan jag tyvärr såg reprisen.
+ 5
« Föregående · 2806625 · Nästa »
Nu åker vi på en 2a direkt, 100%