« Föregående · 2874029 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: En ledning i första perioden ändrar ingenting.
Men Ward börjar släppa returer vilket ser lovande ut.
Men Ward börjar släppa returer vilket ser lovande ut.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Pigalle: Det kan ju aldrig stämma! 10000 tröjor? Vad ska dom med så många till????
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Den bekräftade storordern till New Wave från Luleå Hockey på 10 000 "SM-Guld 2025" tshirts kan bli klassisk ✅
+ 4
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: O'Neill borde precis åkt ut, kör på en Brynäsare solklart i ryggen.
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Helt annan matchbild
Helt annat anfallshockey
Sen kanske lite tur
Helt annat anfallshockey
Sen kanske lite tur
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Horace76c: Så jävla bra, känns som att vi har bestämt oss idag. Klockrent mål där Lindblom tar kampen framför Ward och styr in pucken.
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ja ni har identifierat vad Växjö gjorde mot oss. Bara att sägs grattis till guldet!
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Oj oj oj oj va skööönt!!!
Viss skillnad med Lindblom i 1á mot bojsänket 70!!
Viss skillnad med Lindblom i 1á mot bojsänket 70!!
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Så jävla gött, sänk självförtroendet för Ward. Håll ihop hela perren nu
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
nittontolv: 44 minuter kvar. Minst.
Glöm inte vilken ledning som är svårast!!
Glöm inte vilken ledning som är svårast!!
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ojojoj! Spela äckligt disciplinerat nu! Sarg ut resten av matchen :-)
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Detta är lite retroaktiv utdelning. Fokus nu! Ingenting är ens i närheten av klart.
+ 7
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: helt klart. Vi är ofta bättre med Persson i spelet, tyxler jag
+ 4
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: tänkt på en sak med Silfverberg i PP. känns som han alltid går enligt vad dem ritat upp att dem ska göra i PP.
Han känns otroligt nitisk till vart han ska vara på isen och hur han ska slå passningarna. Ibland blir det felpass ur offensiva zonen för att medspelarna ”inte står precis där dem ska” typ 😬
Gäller att anpassa sig till hur Luleå spelar boxplay och inte bara gå efter hur det är sagt att man ska göra
Han känns otroligt nitisk till vart han ska vara på isen och hur han ska slå passningarna. Ibland blir det felpass ur offensiva zonen för att medspelarna ”inte står precis där dem ska” typ 😬
Gäller att anpassa sig till hur Luleå spelar boxplay och inte bara gå efter hur det är sagt att man ska göra
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Grin-Olle: Såklart klockrent mål. Men jag har inget stort förtroende för bedömningarna i SHL.
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Alltså, man får en känsla att spelarna känner sig tryggare men Ludde längst bak och vågar gå för
+ 6
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Blå grottan: mål i pp, medstuds, svagare ward och Persson i mål. Är dwt nu det vänder???
+ 6
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Grin-Olle: Håller med, klockrent mål.
Komiskt dåligt powerplay men smart att försöka hålla det enkelt. Lägg in puckar på mål!
Komiskt dåligt powerplay men smart att försöka hålla det enkelt. Lägg in puckar på mål!
+ 5
« Föregående · 2874029 · Nästa »