« Föregående · 2947362 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
hahii: Problemet är ju bara att han missade inte mål. Utan det är Knuts tror jag som täcker pucken precis över.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Borde det inte varit utvisning när Leksingen tryckte undan Lindblom + målbur?
men med Sjökvisten som domare kommer vi inte få nåt gratis...
men med Sjökvisten som domare kommer vi inte få nåt gratis...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Ticko : det finns en här i boken som är glad att Hägg missade mål och det är Hanelugn_112 😂
+ 3
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: "Grymt ass, såg inte vem?"
Kinnvall!
Sa ju att det var lugnt, det är kvalitetsskillnad på lagen.
Kinnvall!
Sa ju att det var lugnt, det är kvalitetsskillnad på lagen.
Sv: A proposito de nada
Rätt kul att se hur bra Lindblom fungerar i andrakedjan. Var väl några (eller någon) som uttryckte lite kritik kring att köra Lindblom så pass högt upp... ;)
+ 8
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: grymt mål, kul för Oskar, hoppas han kan fortsätta på detta sett.
Grymt ass, såg inte vem?
Grymt ass, såg inte vem?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Gavve: absolut, den farten har jag inte sett på Lindblom på hela säsongen, kul & nödvändigt
+ 7
Sv: A proposito de nada
Är folk förvånad över matchstarten? Givet att första tio skulle bli tuffa
+ 2
Sv: A proposito de nada
lapad: Eller vaska om laget igen….och igen….och igen.
Det berömda tålamodet hos Gälla verkar tryta.
Det berömda tålamodet hos Gälla verkar tryta.
Sv: A proposito de nada
Jockster : påminner om bortamötet med djurgården.. skiter ner sig totalt i början o sen är matchen över.. men förhoppngsvis kan vi komma in i denna match och det fortfarande finns en chans att vinna..
Sv: A proposito de nada
Två start & stopp av LIF spelarna ställer F E M Brynäsare som ser ut som dom är ute och åker spark.
Ren och skär inställningsfråga så här långt.
Ren och skär inställningsfråga så här långt.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Lika loj inställning som i förstperioden mot HV. Har även varit så i flera matcher under säsongen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: "såg ut som en tavla va, nu får laget fan vakna"
Nej nej, styrning framför mål, så gott som otagbar.
Tat lugnt, Leksand orkar aldrig i längden. Bara första perioden de kommer kunna utmana sen tar de slut.
Nej nej, styrning framför mål, så gott som otagbar.
Tat lugnt, Leksand orkar aldrig i längden. Bara första perioden de kommer kunna utmana sen tar de slut.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ingen tavla av Clara. Däremot en tavla av boxen att ingen ligger i skottlinjen och Fortier får styra helt ostört. Riktigt dåligt boxplay.
« Föregående · 2947362 · Nästa »