« Föregående · 2874194 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ni som skyller Persson för senaste målet behöver en ny hobby, eller LASIK.
+ 4
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Våran ledning betyder inget. Detta tar Luleå definitivt. Vi kommer sakta ner, tappa huvudet. Luleå kommer gå på knock. Vi kommer bli använda som buktalardockor
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Uselt av Söderström. Sluta titta på puck framför mål.
+ 9
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Sportnisse: Söderström kommer bli uppäten i NHL. Tycker Grundserie Söderström och Slutspels Söderström är två helt olika spelare.
Dock inte åt rätt håll
Dock inte åt rätt håll
+ 15
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: Luleå är så bra i 2a perioder. Vi måste vara med, vi måste spela enkelt och lungt.
Gälla ta TO
Gälla ta TO
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Nu börjar man återgå till de två senaste matcherna. Dåliga beslut konstant.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fortsatt som mjukglass framför kassen, B E D R Ö V L I G T
Gliiider lite skönt fram till puckarna nu.
Gliiider lite skönt fram till puckarna nu.
+ 4
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lemp: Vi har tyvärr ingen annan att stoppa in. Vi spelar jättebra första perioden och sen slutar vi spelar. Vad i helvete är det fel på inställningen hos killarna?
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lite typiskt hockey. Vi är en stolpträff ifrån 4-1. Istället för Luleå mål. Nu blir det jävla att hugga i och inte avvika från matchplanen.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Några turliga minuter för Luleå. Klockrent i stolpen av Bobby och mål för Luleå strax efter.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
parks: Ut med Persson direkt, vi kommer ej kunna deffa sista 30 min!!!!!
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Farsang: vad är det för fel på det här laget. Luleå leker hem två matcher när det tagit ledningarna. Vi klappar ihop. Nu kan det gå hur som.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Måste plocka bort Miks, finns inte några fördelar med honom längre.
+ 5
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Satt i skiten i 55s vilken lina är inne jo den med 70
Ser ut som BP så fort han är inne på isen
Ser ut som BP så fort han är inne på isen
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: eller kan det vara luleå Som jagar?
Vi får snart tag i pucken och tar över. Tålamod
Vi får snart tag i pucken och tar över. Tålamod
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Har missat - är Ölund tillbaka
Utan honom blir vi annars sårbara
Det blir tungt men kanske vi borde gå på tre linor isf
Typ flytta upp Vesel
Silver Larsson Lindblom
Röda scott vesel
Bobby schroeder kopacka
Sen kan sunken Olsson Miks göra så lite som möjligt men bara för att ge lite luft.
Utan honom blir vi annars sårbara
Det blir tungt men kanske vi borde gå på tre linor isf
Typ flytta upp Vesel
Silver Larsson Lindblom
Röda scott vesel
Bobby schroeder kopacka
Sen kan sunken Olsson Miks göra så lite som möjligt men bara för att ge lite luft.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: gillar inte alls tendenserna. Helt fel passningar säkar vi. Spela enklare!!
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Indrasis tappar i stortsett varenda puck och oftast i situationer som gör att Luleå får kontringar
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Indrasis. Hade han bara gått tillbaka till grunderna.
Spelat enkelt och använt sin fysik, hade han vart så mycket bättre.
Sluta försök så mycket, gör det enkelt!
Spelat enkelt och använt sin fysik, hade han vart så mycket bättre.
Sluta försök så mycket, gör det enkelt!
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: Luleå anfaller huvudlöst nu, likt Djurgården ifjol. Finns mycket is att kontra på.
+ 6
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Dom allra flesta perioder tenderar att leva sina egna språk, krävs så lite i denna sport. Effektiviteten från er denna finalserie talar för er, svårt att vinna mot den.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lemp: Ja tror också de kan vända om ni slutar spela på samma sätt. Men håller ni er till spelet i först så..
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: Instämmer i den analysen, kommer ett 2-3 kommer Luleå ta detta. Då kommer man bäras fram av arenan, då kommer också utvisningarna och vi alla vet hur det slutar.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fint att Ölund åker på årets solklaraste tripping runt 04.00 på klockan zebrajävlarna blundar å 1 min senare gör fuleå tröstmål
+ 3
« Föregående · 2874194 · Nästa »
30 min kvar
Kanske dags att gå på 3 heta linor istället för att ge Miks istid
Behöver man gå ner på folk - vilket jag tycker man ska göra om vi hamnar i underläge denna match
Silver Larsson Lindblom/vesel
Röda scott vesel/lindblom
Bobby schroeder kopacka
Ingen idé att köra med 2st vingklippta linor heller resten av matchen.