Vad bra han blivit!
« Föregående · 68293 Till forumet
Vad bra han blivit!
Satt ikväll och tittade på Luleå-Modo och försökte granska Micke Wahlberg lite närmare, intressant som han är för BIF inför nästa säsong. Jag har tidigare under säsongen inte haft så bra koll på Wahlbergs storhet men efter den här matchen måste jag bara råda Brynäs-ledningen följande: köp hem Micke! Vilken spelare! Han har ju blivit dubbelt så bra som när han fanns i Brynäs i mitten på 90-talet.
« Föregående · 68293