1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen

Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Tommy: Widing SKA stänga matchen där.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Widing kunde stängt matchen där....sen utvisning åt fel håll istället

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic:Fan Widing!!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Hahaha...4-1 i PP till Växjö. Vem fan är förvånad? Zebrorna gör ALLT för att hjälpa Växjö.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Jaha, så får vi ytterligare en utv, domarna är bland det sämsta jag sett!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Inte särskilt märkligt, domarna är inte bättre, inte nån av dom. Allt rabalder om en till domare föll också pladask, det blev bara en till dåre på isen!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
2-1 till Timrå borta mot FBK...mumma!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Granström gör mål igen, ketchup-effekten nu? Han gjorde ju mål i förra matchen också menar jag..

Redigerad kommentar


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Onödig utvisning...men det står 3-1 i PP till Växjö...det är som vanligt härnere. Det är tamejfan märkligt!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues:Att det ska vara så svårt att räkna....:-(

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Huge: Ja, domarna är ett skämt!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Domarna sliter förtvivlat för att få in Växjö i matchen igen.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Brynäs kör en klassiker, too many players, fy fan vad slarvigt, snacka om att släppa in Växjö i matchen :-(

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
rafalski: 3-1 ledning känns bättre ;)


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: 3-1 då??? Det känns bättre, och mer rättvist!! Gött!!!!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
foppa78: Jaaaaaa wonderfull

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Nej men 3-1:-)

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Lavander är så sjukt dålig i bytet han blir utvisad. Misstag på misstag. Noncharlant så man börjar fundera... 3-1 nu dock... :)

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: JAAAAAAAAA

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving:Så jäkla skönt!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Som sagt, 2-0 ledningar är inte Brynäs starka sida....

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Lavander vilket nyförvärv!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Fanken också...hoppas verkligen inte tvåan kommer inom kort....:-(

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Makalöst.
Efter ca 11 Växjöhakningar/slashingar/trippingar så blåser zebran äntligen för utvisning.
Sen räcker det med att Lavander håller ut ena arm och nudda sin kille så blåser man på direkten..

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Jävla skit. Kan domarna åtminstone låtsas vara konsekventa. Det är löjligt att vi bara haft ett PP med tanke på den speed och fart vi har i anfallszon.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
foppa78: Där kom tröstmålet.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Helvetes fan jävlar

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
1-2 som ett brev på posten, tack domarpack!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Godnatt Brynäs!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Underbart ironhook

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Löjligt att bara hittat en växjöutvisning...de hänger ju inte med och hakar och håller fast mest hela tiden i egen zon. Håll tätt nu!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Jaha, BP, tur att domarna är konsekventa i sin bedömning, NOT!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Åsså hittade dom en pissutvisning!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Lavander gör ett riktigt ruttet byte...

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Det gäller att hålla farten uppe och jobba hårt hela matchen ut nu. Just 2-0 ledningar har vi en tendens att JÄMT tappa!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: ÅH vad jag är glad att Brynäs satsade på juniorerna!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio: Tycker Växjöspelarna ser trötta ut, inte bara i PP. När vi skruvar upp tempot är det klasskillnad!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Otroligt, vilket PP!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues:

Snuskigt bra PP!
Myspinne!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio: Har lite myspinne just nu, vi är grymt bra!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio: CAPTAIN IRONHOOK!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: kom igen Brynäs!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Nu PP och 0-2 av Gunderson :-)

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Herregud!!! En Växjöutvisning. Kooooors i taket!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Det kommer komma något strö-PP i tredje. Innan dess har vi nog haft ett eller två BP.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Skulle dessutom haft ett par PP vid det här laget.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Vi leder skotten utanför mål med 11-1. Ställ in siktet, pojkar!!

« · 1444702 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)