1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778970 inlägg · 7967 ämnen

Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Och PP


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena

foppa78:Vem är nr.1?


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena

70 Rodrigues: Hur bra är vi;-)

Njuter......


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena

Tommy: EKHOLM!!!!!!

JAAAAAAAAAA!!!

Fortsatt serieledning, gossar!!

Skål!!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Tommy: Yes !!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Macahan: Jaaaaaaaaaaaaa underbart

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Tommy:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
foppa78:Inte en sen kvittering igen nu.....Please.!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Solklar utv där!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Håll ut nu och gör 4-2 nu

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Någon som hört något om att Heikkinen har en lång klubba? ;-)

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Hoppas o tror att vi gör 2-4 i öppen kasse?

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Huge: Ja, inte otänkbart!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Macahan: Jävla fi..domare patetiskt

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: Självklart så är det Iggulden som gör sitt första mål på evigheter :-(

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: Aldrig får man vara lugn, finns det inte spänning så skapar domarna spänning.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: Det kommer komma en brynäsutvisning till.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Ska vi tippa på ett BP igen om ca 2 minuter?

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Lindström:

Zebrorna vänder detta.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Macahan: Varför ringer domaren?

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Hoppas att vi också börjar tackla in deras backar i målet, för att på så vis få utvisningar med oss.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic:Suck.... Luktar 3-3....

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Suck....aldrig får man vara helt lugn....

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena

Zappaholic: Tror knappt att det är sant, och det ena är för too many players!!

Väcksjö åker runt som glidande utedass en hel match och hakar konstant och får ändå det här övertaget!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Jävlar fan vad typiskt

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: 6-2 i PP...

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
pekka85: Och nytt BP fan nu blir det jobbigt:-(

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Nog har dom haft ett par vassa chanser, och nu blir det BP, Sunken åker för Delay of game :-(

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Patetisk domarinsats!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
pekka85:2-1 1-2 2-2 2-2 2-2 i övriga matcher! tight någon!?

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Ja, verkligen!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Växjö få ju inga klara lägen. Vi spelar bra defensiv mot ett uddlöst Växjö...

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
pekka85: Sätt fyran nu då!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
pekka85:hittar vi några spelarkomentarer så här långt! nyfiken!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Nu är det för mycket Växjö för att det ska kännas ok!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
pekka85: kom igen Brynäs!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio:hv leder 2-1 nu

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Brynäslegenden: en del mål tillkommer också på otagbara skott som slickar målramen. Alla mål tillkommer inte efter returer. Sen kan det ju vara bra att inte värma målvakten för mycket

Redigerad kommentar


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Gott d

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Ja men kom ihåg vad jag sa om utvisningarna...5-1 nu i PP. Någon borde kolla statistik på detta, det börjar bli pinsamt.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
foppa78: Nu gör Växjö en Brynäsklassiker, en too many players alltså :-)

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena

sylf:Luktar inte Zebrorna konstigt...


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio: Strax utanför målramen är närmast, det säger sig självt. Men du glömmer bort att målvakten kan tappa ut pucken, släppa en retur helt enkelt. Många hockeymål görs på målvaktsreturer.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Ofattbart!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: eller så förstår jag men inte ni. Allt är inte svårt eller vitt

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Nu får domarjäveln ge sig

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Hur fan kan domarjävlarna endast ta en av våra??

« · 1444888 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)