Bästa raggningsrepliken utsedd
« Föregående · 447766 · Nästa » Till forumet
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Salle:
Den stora frågan är väl i så fall, hur många av de i panelen har ett fast förhållande? Betyder inte dejtingexpert att man varit på väldigt många och kan man inte då dra slutsatsen att de inte är så där jättelyckade på området?
Den stora frågan är väl i så fall, hur många av de i panelen har ett fast förhållande? Betyder inte dejtingexpert att man varit på väldigt många och kan man inte då dra slutsatsen att de inte är så där jättelyckade på området?
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Poffa: Det beror välan på syfte med raggandet. Är det en svärmor man är ute efter eller är det bara några nätter i synd.
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Salle: Då utgår "experterna" från att alla det raggas på alltid vill ha ett fast förhållande? Annars kan ju den repliken verka lite skrämmande.
En kille som snart är färdig plastikkirurg sa till mig för drygt ett halvår sedan att han ville göra en avgjutning av min kropp så han kunde göra alla kvinnokroppar likadana som min. Hade jag varit 17 år, lite småkorkad och dessutom singel hade den kunnat funka, för han är definitivt inte ful och raggningsrepliken var ju i vart fall lite originell. Nu insåg jag att det där hade han nog sagt tidigare och att det troligen hade funkat då, och då tyckte han att vi skulle tävla i IQ-test istället. Nästa dag ringde telefonen strax efter lunch. Det var plastikkirurgen som hade lyckats få tag på mitt telefonnummer. Han tyckte att vi kunde göra det där IQ-testet alternativt åka en runda på inlines eftersom han ändå var utanför mitt hus. Sedan dess har han - utan att lyckas - gjort ett antal nya försök, inklusive med den mindre originella och mer rakt-på-sak-raggningsrepliken "Ska vi gå hem och knulla?".
Det får mig att tro att den bästa raggningsrepliken är ett "nej", även om nejet inte alls är en raggningsreplik utan ett allvarligt menat nej.
Raggningsrepliker är väl egentligen helt överflödiga. Vill man så vill man, och då spelar det mindre roll vad killen säger. Vill man inte så kan han säga vad som helst och man vill ändå inte.
En kille som snart är färdig plastikkirurg sa till mig för drygt ett halvår sedan att han ville göra en avgjutning av min kropp så han kunde göra alla kvinnokroppar likadana som min. Hade jag varit 17 år, lite småkorkad och dessutom singel hade den kunnat funka, för han är definitivt inte ful och raggningsrepliken var ju i vart fall lite originell. Nu insåg jag att det där hade han nog sagt tidigare och att det troligen hade funkat då, och då tyckte han att vi skulle tävla i IQ-test istället. Nästa dag ringde telefonen strax efter lunch. Det var plastikkirurgen som hade lyckats få tag på mitt telefonnummer. Han tyckte att vi kunde göra det där IQ-testet alternativt åka en runda på inlines eftersom han ändå var utanför mitt hus. Sedan dess har han - utan att lyckas - gjort ett antal nya försök, inklusive med den mindre originella och mer rakt-på-sak-raggningsrepliken "Ska vi gå hem och knulla?".
Det får mig att tro att den bästa raggningsrepliken är ett "nej", även om nejet inte alls är en raggningsreplik utan ett allvarligt menat nej.
Raggningsrepliker är väl egentligen helt överflödiga. Vill man så vill man, och då spelar det mindre roll vad killen säger. Vill man inte så kan han säga vad som helst och man vill ändå inte.
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan: vad säger man, du kunde inte komma med en bättre sanning än så!
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
slashpuppie: den bästa raggningsrepliken jag vet är LIGG MÄ MÄ!! med en desperat röst... funkar nästan alltid...
eller att man är otrevlig, stick eller hållkäften brukar funka den med...
Det styrker Kickans teori att är man tillräckligt "ointresserad" så funkar det.
eller att man är otrevlig, stick eller hållkäften brukar funka den med...
Det styrker Kickans teori att är man tillräckligt "ointresserad" så funkar det.
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Nu tänker jag göra det enkelt för mig och utgå från att alla ragg sker på krogen. =)
Den bästa repliken(för mig iaf.) har varit den enkla meningen:
"Ska vi gå nu?"
Har funkat de ggr. jag använt den...=)
Den bästa repliken(för mig iaf.) har varit den enkla meningen:
"Ska vi gå nu?"
Har funkat de ggr. jag använt den...=)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Är du en man eller kvinna...Kan vara en stoor skillnad när
den repliken kommer in...;0)
Är du en man eller kvinna...Kan vara en stoor skillnad när
den repliken kommer in...;0)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Det är jag som använt den...
Och jag hoppas att "Miss" antyder att ja e en tös... ;)
Och jag hoppas att "Miss" antyder att ja e en tös... ;)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Nu vet vi...Vad du är för kön...;0)
Det är alltid lättare för en tjej att få med sig en kille hem ifrån krogen..
Och skulle jag säga som du skulle man få sig en sån jädra smäll så man funderar på att bli munk...;0)
Nu vet vi...Vad du är för kön...;0)
Det är alltid lättare för en tjej att få med sig en kille hem ifrån krogen..
Och skulle jag säga som du skulle man få sig en sån jädra smäll så man funderar på att bli munk...;0)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Hahaha, men man säger det ju naturligtvis inte till vem som helst... Inte f*n tror ja de hade funkat om ja bara gått fram till nån på måfå!?
Man måste ju känna av vibbarna lite oxå...
Fast de e sant... Ni boys e väl lite lättare på foten... ;) :P
Hahaha, men man säger det ju naturligtvis inte till vem som helst... Inte f*n tror ja de hade funkat om ja bara gått fram till nån på måfå!?
Man måste ju känna av vibbarna lite oxå...
Fast de e sant... Ni boys e väl lite lättare på foten... ;) :P
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud: Hmm, jag som trodde att det var så du sade till Dragan... ;)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
De pojkar som är lättfotade är ju blondiner...;0)
Paddan...
Ditt skrälle...Såna vibbar har jag aldrig haft om Dragan..
Tror jag hellre siktar in mig på att bli munk...;0)
De pojkar som är lättfotade är ju blondiner...;0)
Paddan...
Ditt skrälle...Såna vibbar har jag aldrig haft om Dragan..
Tror jag hellre siktar in mig på att bli munk...;0)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Perfekt. För då betyder det att de som fallit för min enkla line bara inte har kunnat motså lilla jag, med tanke på att de varit mörka på skallen =)
Du boostade mitt självförtroende med ung. 43,2% nu. =)
Perfekt. För då betyder det att de som fallit för min enkla line bara inte har kunnat motså lilla jag, med tanke på att de varit mörka på skallen =)
Du boostade mitt självförtroende med ung. 43,2% nu. =)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
En replik som definitivt inte fungerar är
"ska'ru följa me hem å kika på mina konsumkvitton"
Den fördärvade hela min pubertet.
En replik som definitivt inte fungerar är
"ska'ru följa me hem å kika på mina konsumkvitton"
Den fördärvade hela min pubertet.
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Är det något mer du vill ha boostat innan jag blir munk..;0)
Paddan...
2 TIMRÅITER och 1 Modooit vann idag på HT Dysso fegade idag och spelade inte ju..(Kyckling) Hur det gick för Dragan känner ju du till...
Är det något mer du vill ha boostat innan jag blir munk..;0)
Paddan...
2 TIMRÅITER och 1 Modooit vann idag på HT Dysso fegade idag och spelade inte ju..(Kyckling) Hur det gick för Dragan känner ju du till...
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Jag är ju den ÖDMJUKE guden..Så det jag inte har eller kan är inte värt att veta...;0)
Jag är ju den ÖDMJUKE guden..Så det jag inte har eller kan är inte värt att veta...;0)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Men han hade behövt platåpjuck, kan jag ju säga.
Men tanken kittlar. Kan ju säga att mina föräldrar hade blivit, eh... överraskade.
Men han hade behövt platåpjuck, kan jag ju säga.
Men tanken kittlar. Kan ju säga att mina föräldrar hade blivit, eh... överraskade.
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Jaa, det låter ju onekligen lovande... Ska återkomma på den punkten.. När ingår du i munkskapet?
Jaa, det låter ju onekligen lovande... Ska återkomma på den punkten.. När ingår du i munkskapet?
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru:
Överraskningar brukar ju aldrig vara fel...;0)
Miss Me..
Ska ta en nattssömn och känna efter när det är dags eller om det är dags överhuvudtaget?? Kan det vara så att det aldrig är dags??
Hmmm...Nu blev det jobbigt..
Överraskningar brukar ju aldrig vara fel...;0)
Miss Me..
Ska ta en nattssömn och känna efter när det är dags eller om det är dags överhuvudtaget?? Kan det vara så att det aldrig är dags??
Hmmm...Nu blev det jobbigt..
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Den som väntar på nåt gott... Lär upptäcka om de e dags när de e dags...
Den som väntar på nåt gott... Lär upptäcka om de e dags när de e dags...
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Hmmm..Det skulle ju vara förj****gt om jag skulle missa det..
Får nog slänga in en påminnelse i mobilen...
Hmmm..Det skulle ju vara förj****gt om jag skulle missa det..
Får nog slänga in en påminnelse i mobilen...
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Eller hur??! =)
Kanske lika bra att ställa väckaren lite tidigare oxå... Bara för säkerhets skull...
Eller hur??! =)
Kanske lika bra att ställa väckaren lite tidigare oxå... Bara för säkerhets skull...
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Kan även be killen som delar ut morgontidningen bonka på dörren...
Petra..
Ta det lugnt o fint nu...;0)
Kan även be killen som delar ut morgontidningen bonka på dörren...
Petra..
Ta det lugnt o fint nu...;0)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Finns det vilja finns det sätt... Men betyder det att jag måste berätta för dig i förväg vilken dag och på vilket sätt jag vill bli uppboostad så du i din tur kan lägga in påminnelsen, ställa väckaren å ta ett snack me tidningskillen..?
Finns det vilja finns det sätt... Men betyder det att jag måste berätta för dig i förväg vilken dag och på vilket sätt jag vill bli uppboostad så du i din tur kan lägga in påminnelsen, ställa väckaren å ta ett snack me tidningskillen..?
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Petra:
Även om Timrå IK skulle ligga under med 5 - 3
mot Moodoo och det är 1.43 kvar av matchen??
Självklart skulle Timrå IK vända matchen..Men jag menar just innan...;0)
Även om Timrå IK skulle ligga under med 5 - 3
mot Moodoo och det är 1.43 kvar av matchen??
Självklart skulle Timrå IK vända matchen..Men jag menar just innan...;0)
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Hahahaha, vi har väl inte för så många dagar sett hur bra det går för Timrå att vända... :P
Hahahaha, vi har väl inte för så många dagar sett hur bra det går för Timrå att vända... :P
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Äh, Miss Me:
Den här raggningen verkar ju bli alldeles för statisk och uppstyltad och helt utan improvisationer. Lika bra att lägga'n på hyllan.
Ska'ru inte följa me hem istället, å kika på mina konsumkvitton?
Den här raggningen verkar ju bli alldeles för statisk och uppstyltad och helt utan improvisationer. Lika bra att lägga'n på hyllan.
Ska'ru inte följa me hem istället, å kika på mina konsumkvitton?
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Nja...då kanske jag inte skulle vara lika lugn!!
Hade nog haft tankarna på vilket helvete jag skulle
få på jobbet dagen efter...Mer än på att Timrå kanske skulle förlora
,men det gör dom ju så klart inte:)))
Nja...då kanske jag inte skulle vara lika lugn!!
Hade nog haft tankarna på vilket helvete jag skulle
få på jobbet dagen efter...Mer än på att Timrå kanske skulle förlora
,men det gör dom ju så klart inte:)))
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Olycksfall i arbetet kan ju tyvärr förekomma...
Man kan ju också uttrycka sig så här...En gång ingen gång...;0)
Du kan ju tipsa mig innan så jag hinner med allt vad nu jag skulle göra innan boostningen...
Olycksfall i arbetet kan ju tyvärr förekomma...
Man kan ju också uttrycka sig så här...En gång ingen gång...;0)
Du kan ju tipsa mig innan så jag hinner med allt vad nu jag skulle göra innan boostningen...
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru:
Ja du vet, storleken har ju betydelse... Ere nåt å skryta me dah?
Ja du vet, storleken har ju betydelse... Ere nåt å skryta me dah?
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru:
I stora drag så antingen blir det kärlek eller så blir man en munkf*n..
För hårddrar man det hela så är det inte heller lätt att vara tung...
I stora drag så antingen blir det kärlek eller så blir man en munkf*n..
För hårddrar man det hela så är det inte heller lätt att vara tung...
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Metal Guru:
Ja men se, ge mig nåt att gå på då... Man vill ju inte köpa grisen i säcken lixom...
Ja men se, ge mig nåt att gå på då... Man vill ju inte köpa grisen i säcken lixom...
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Petra:
Äääh..Är bara lite förvirrad just nu..Annars så tror jag i kyrkan..;0)
Miss Me..
Finns säkert nån stackare som har spelat in just den matchen där Timrå IK gjorde just ett olycksfall i arbetet som du säkert får spela av eller låna...
Äääh..Är bara lite förvirrad just nu..Annars så tror jag i kyrkan..;0)
Miss Me..
Finns säkert nån stackare som har spelat in just den matchen där Timrå IK gjorde just ett olycksfall i arbetet som du säkert får spela av eller låna...
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Miss Me:
Nu var det ju mina konsumkvitton som var huvudattraktionen, grisen följer liksom med på köpet.
Nu var det ju mina konsumkvitton som var huvudattraktionen, grisen följer liksom med på köpet.
Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
gud:
Som jag sa förut.. Den som väntar på nåt gott... De e inte så länge kvar till nästa batalj. Och jag väntar med glädje tills dess. Man ska inte stressa fram de goa stunderna..
Som jag sa förut.. Den som väntar på nåt gott... De e inte så länge kvar till nästa batalj. Och jag väntar med glädje tills dess. Man ska inte stressa fram de goa stunderna..
« Föregående · 447766 · Nästa »
Japanska experter hävdar att de utsett världens bästa raggningsreplik. De magiska orden är ”Vid den här tiden nästa år kommer vi att skratta tillsammans”.
Experterna menar att repliken fungerar på ett psykologiskt plan genom att den visar att mannen vill ha ett längre förhållande och inte bara ett one-night-stand.
I panelen ingick psykologer, professorer och dejtingexperter.