Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Betala för skit!!


Betala för skit!!
Här bänkade jag mig framför tv:n igår och skulle se Millwall - Liverpool i Ligacupen och har precis införskaffat mig com hems mediumpaket.

Vad får man höra? Tommy Engstrand. Karl`n är fullkomligen makalös.
Han pratar ju om allt annat än matchen, jag ser hellre en sm final i ishockey med pa gullö som kommentator. Skal man verkligen betala för att fåhöra Engstrand? Han tar ju bort minst halva nöjet av matchen.

Att Liverpool vann med 0-3 spelar mindre roll en sådan här gång..

SKANDAL!!!

« · 443961
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja