Bill Gates
« Föregående · 437376 Till forumet
Sv: Bill Gates
250kg kärlek:
Tss, den där jämförelsen är ju hur gammal som helst, den har valsat runt i diverse mail här nere hos mig i många år nu.
Kan väl kanske bero på att Saab finns i Trollhättan.
Tss, den där jämförelsen är ju hur gammal som helst, den har valsat runt i diverse mail här nere hos mig i många år nu.
Kan väl kanske bero på att Saab finns i Trollhättan.
Sv: Bill Gates
Sannes: Haha, okej. För mig var den ny. Jaja, det viktigaste idag är hur som helst skalpen på Vf.
Grattis TIK och 250kg!
Tack tack :-)
Grattis TIK och 250kg!
Tack tack :-)
Sv: Bill Gates
250kg kärlek:
Jag har faktiskt haft den jämförelsen i min presentation för lääänge sedan.
Hörrududu, jag har faktiskt redan gratulerat Er till två pinnar idag.
Inte illa att man kan glädja många tiksupportrar så här på söndagskvällen.
Jag har faktiskt haft den jämförelsen i min presentation för lääänge sedan.
Hörrududu, jag har faktiskt redan gratulerat Er till två pinnar idag.
Inte illa att man kan glädja många tiksupportrar så här på söndagskvällen.
Sv: Bill Gates
Mats Edström: Absolut. Gillar den förkortningen mkt. Svengelska ur den högre skolan.
Länkar:
http://www.eniro.se
http://www.eniro.se
« Föregående · 437376
Läs och njut >>>>länktips.