Det finns idioter
Metal Guru: Säksidan har faktiskt diskuterat detta :-)
Det lär nog aldrig bli sånt liv som när Turkiska utrikesministern var här, då var det livat utanför kåken :-))
Jag såg inget på din sida som gjorde att det kliade i moderator-fingret.
Jag borde naturligtvis kollat med dig innan jag postade länken men det är som sagt ingen rasistsida så jag ser inte problemet i det.
Hur som helst så hoppas jag de tar den där pyromanen snart så han inte tänder på nånting mer som kan kosta människoliv.
mattias - 74:
Jag tycker att det är kul och kika på sidor i demokratins utkanter, som den du länkar till. Jag har ännu inte bestämt mig hur jag ska placera frianyheter, men maggropskänslan är högerut.
För att visa att svenskarna är lagom och HS är Centerpartistiskt, kontar jag här med en sida där maggropen ligger vänsterut.
Här ser vi att exempelvis 65Selander bör se upp imorgon.
Undrar hur länge gryningspyromanen skall få hålla på innan nån människa stryker med ? Polisen har inte tillräckliga bevis och resurser för det kostar säger dom men vad kostar egentligen ett människoliv??
Enligt en annan internetsida om skiljer sig från de övriga nyhetsidorna på nätet då man allt som oftast publicerar namn på gärningsmän så hade gryningspyromanen sökt sig till psykakuten i Ystad kl 08.00 igår morse men blev avvisad. Psykvården i ett nötskal. varför avvisar man folk som är i behov av hjälp och som dessutom söker sig dit självmant??
frianyheter.wordpress.com/2008/11/10/fyra-nya-brander-i-ystad/
Det började med en nål och slutar. Ja, vad vet man?
Den är misshandlad, SKJUTEN, styckad och bränd. Har han månne ätit av sitt offer också?
Ämne: sportjournalistik. Ngn såg väl Lagerbäcks lysande sågningar av sportmurvlarnas skriverier?
Illustrerat av bla Expressens resp Aftonbladets artiklar om Ljungberg.
Enligt den ena blaskan var intresset hos andra klubbar lika med noll, i den andra var i stort sett alla toppklubbar intresserade.
Personligen anser jag faktumet att folk har djur i små lägenheter är ett mycket värre när det gäller djurplågeri än hur de tas av daga. Rent krasst så tycker jag inte att man ska ha djur i stadsmiljö.
Jag vet inte om jag valt nåt av alternativen. Jag hade tagit katten till en veterinär och gett den en spruta.
Att pengar till veterinärskostnader inte finns kanske stämmer men man kan ju göra en avbetalning som med det mesta nu för tiden.
Dock finns det folk som resonerar som du beskriver att de slår ihjäl den själv men jag är djurälskare och jag vill att mina djur skall ha det så bra som möjligt. dessutom skulle jag inte våga slå ihjäl den. Jag är för mesig och för mycket av en mjukis för det .
Rätt ynkligt att läsa Veterinärförbundets protektionistiska uttalande. Det är uppenbart att de bara är rädda för att tappa lite av sin kundkrets.
dränkning av en katt verkar ju inte vara det, även om jag nog tycker det och många fler med mig.
mattias - 74: Djurplågeri är när man plågar ett djur. Uppenbarligen har rätten kommit fram till att det inte går att bevisa att katten plågades då mannen avlivade katten.
Om inte det här räknas som djurplågeri så undrar jag vad det är som gör det ?
Sådana här människor skulle man bara vilja ge en riktigt fet smäll på käften
A - Inte var han som körde bilen.
B - Inte söp sig berusad innan han hamnade på parkeringsplatsen.
Gör åklagaren sitt jobb så bör han skaka galler. Är han ostraffad sedan tidigare så lär väl dock inte tiden i buren bli överdrivet lång.
Dagens citat:
"Hur full var du?
– Det är en definitionsfråga som är svår att svara på."
Det mest komiska med den nyheten var att den släpptes ursprungligen 2008.04.01 - och inte en jävel trodde att det var på allvar.
Finns det två nu levande personer som får mig att må fysiskt illa så är det nyss nämnda båda herrar.
Jag brukar vara bra på att finna försvar åt folk och fä som kanske inte förtjänar det, men i detta fallet så är jag helt svart inombords - och har varit så sedan Srebrenica 1995.
Det är krigsförbrytaren och en av hjärnorna bakom den etniska rensning som skedde i fd Jugoslavien Radovan Karaszic som jag talar om.
http://www.expressen.se/nyheter/1.1238513/blondinbella-utsatt-for-overgrepp-avbryter-semestern
'Enligt dokument som tidningen tagit del av ska rummen "vara estetiskt tilltalande och möbleras för att återspegla de höga ledarnas rang".'
"Återspegla de höga ledarnas rang" - precis samma typ av skäl som diktatorer brukar ange när de bygger palats medan folket svälter.
Se länk.
Nu ser dock Olofsson rätt sliten ut. Frågan är om vi nånonsin kommer att få läsa samma rubriker om honom som vi gjort idag? Antagligen inte.
www.youtube.com/watch?v=hdf4GeT4ELA
Hundarna sprang tydligen lösa också. Utan att ha hund själv så torde jag mig veta att det är straffbart i sverige och ha lösa hundar utomhus eller om de inte befinner sig på sin egen tomt eller är inhängnade ?? Måste dom inte vara kopplade när man är utanför bostaden? Hur som helst är det avlivning för dessa hundar som gäller. Dom är ju en fara för både andra hundar och människor.