Favoritgrogg?
Det som är värre är att dom drack upp den på en kväll... Även om dom var en "grupp" så lär ju glas nummer 4 och därefter vara lite bortkastade då man kunnat ta en "normal" virre istället.
Har man pengar så bryr man sig inte. Inte skulle jag dricka något skit om jag hade råd att köpa bättre vara hela tiden.
Tja, är man törstig så är man...
Men att dricka upp en sån där dyrgrip på en kväll... snacka om kapitalförstöring
-HF
Inte för att vad jag kom ihåg vad den hette men det var shot på "Fisherman" iaf
Det finns en grogg jag gillar me än alla andra och det är long island iced tea.
Men annars dricker jag mest hemkört och Cola
Ähhh fan, jag har suttit här och funderat på vilken min favvogrogg är och jag kommer fram till att jag inte är nån groggare utan jag gillar Carlsberg Hof bäst av allt, jäklar vad sugen jag blev.
Pucko och Renat i lika mängder. Man kan blanda i munnen, om det känns besvärligt med mugg.
Appropå grogg, här kommer ett boktips........
Juha Vourinen's Dilledagboken, en finsk fyllbults berättelser...
Låt mig citera...
Söndag: Inga minnesglimtar..
Måndag: Inga minnesglimtar..
Tisdag: Att döma av madrassen hade jag inte varit på dass på två dygn. Jag kände mig lite underlig och milt sagt en aning overklig. Jag spolade ner alla piller på toaletten, jag ville både kräkas och gråta. Jag grät och kräktes, det hjälpte. Jag gick och frågade grannen vad det var för dag. Han berättade att det var den sista. Jag skämdes när jag frågade i vilken månad. Som tur var gick han med på att berätta det. Plötsligt insåg jag att det var min födelsedag idag. Jag berättade genast det för grannen. Han kramade mig och frågade hur mycket jag fyllde. Jag kunde inte med att fråga vilket år det var, så jag ljög och sade 31. Grannen sade att det var svårt att tro. Jag tog det som en komplimang.....
hehe......R&r för faaan.....
Groggar i all ära, öl och vin likaså. Något hemskt har inträffat, jag har nämligen beredskap i helgen och måste vara nykter. Därför vill jag nu ha goda alkoholfria drink- eller groggrecept.
Kom igen, överraska mig.
Fanta citrus/fläder med limeskivor i. Nähä, inte överraskande? Nä, då vet jag inte. Köp boken i länken, kostar bara 70 spänn.
Här har du en artikel om vad som är trendigt just nu. Verkar som att du var jävligt inne på midsommar.
Jajust, och så får du några recept på alkoholfria drinkar i länken också.
I förgår vann Yankees med 8-6 och igår vann Red Sox med 17-1!!!!!!!!!!!!
Mineralvatten skall vara naturell. Själv så är man nyäten med Thüringer Bratwurst med kokt potatis och vinsurkål. Detta ha inmudigas med två kalla Zlatopramen. Ang favvo grogg så är det Screwdriver som regerar. Den är enkel och kräver inga blenders eller extra tillbehör.
knaskamilla:
Att vara trendig är att vara som strömmen. Inte kul, inte min stil. Att gå sin egen väg, ja till och med skapa den är det enda rätta. Skål.
"The Dalmore 62 years såldes nyligen till Pennyhill Park Hotel i England för £30.000. Det är den sista flaskan av den 62-åriga whiskyn från Dalmore Distillery. Ägarna Whyte &Mackay är nöjda med försäljningen och betonar att det stärker whiskymärket Dalmore. Thewhiskyexchange (www.thewhiskyexchange.com) i London förmedlade försäljningen och anses vara en av de största återförsäljarna av exklusiv whisky. Källa: rediff.com."