Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

24

638383 · » Till forumet

Sv: 24
Per HApps: Historien fortsätter, får vi väl säga. Dock har den här serien på ett fantastiskt sätt bitit sig kvar i åtminstone min hjärna. Upprepning? Tja, det beror väl på hur man bemöter den, snarare. Grunden är väl terrorism på lite olika plan, fast detta är ju å andra sidan bara en spegling av det sammhälle vi lever i. Vi får väl se vilken vändning det tar nästa säsong och i vilken roll vi får se Kiefer Sutherland i fortsättningen.

Jack Bauer - R.I.P!

24
nu startar två timmar med upplösningen av 24,

Mumma

638383 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja