Frella: Ja som du vet Frella så är jag ju från Timrå och har man inte hört kristet när man bor i Timrå och är under 40 år då ligger man illa till*asg*....Nä,jag har nog var enda låt som går att få tag på med Kristet i datorn......
lizzard: bra musik???? alice in chains.. och skivan Dirt... Soundgarden (Cris Cornell i audioslaves gamla grupp) och skivorna Badmotorfinger och Superunknown...
jalla: Om du gillar Nightwish tror jag du kommer att gilla For my pain med för han som spelar synth i Nightwish är med i For my pain med. Den rätta benämningen på Nightwish/For my pains musik är Gothmetal.
jalla: For My Pains album Fallen är mycket bra, Evanescence - Fallen (och ja albumen heter samma sak), alla Magnums skivor. Nightwish alla album. Där har du några inom hårdrock iaf
lizzard: okey, låter inte så skoj. Kan vara för att du har ett program som ligger och kör din cam samtidigt som eye-ball ska starta. kan uppstå problem då.
lizzard: hur menar du, liknade eye-ball ? Det är ett bra gratis program som det är många användare av. du kan hitta det på www.eyeball.com/ . Jag rekomenderar det starkt. Men det finns några saker som är jobbit (ifall du söker tjejer att cama med) så är det mycke gammla gubbar som visar allt. Annars är det helt okey och gratis.
Gone: Haha, tack för julklappen (tråden) får jag väl säga : )
Fast ni är långt ifrån värst. Dragan såg 20 Kickor igår, och mike och Paddan såg 18.
Synd jag inte var 3 på riktigt när ni såg 3 av mig. Jag skulle ha behövt minst 6 armar för att släpa hem alla julklappar jag har köpt åt såväl mig själv som andra. Mest åt mig själv dårå, så nu när jag dumpat alla paket här hemma är det dags att ge sig ut en andra runda om det skall bli några julklappar åt dem jag egentligen tänkt köpa julklappar åt.
Hälge: Säger desamma! Att denna sida finns gör att man kan hålla koll på sitt favorit lag och alla andra lag. Allt som rör hockeyn i det hela nyheter mm. Tack Marcus och alla andra som hjälper till.. Va skulle vi göra om inte Sps fanns =) Ha en riktigt bra jul allesammans så ses vi snart i hallarna igen!
Jag vill önska alla härinne på SpS en riktigt god jul och gott nytt år. Det är alltid lika roligt att vara härinne och diskutera hockey och andra roliga saker med er.
Ett särskilt tack till Marcus som arbetar hårt med denna sidan så att alla vi andra kan ha det lite mysigt. Tack Marcus! Hoppas du orkar fortsätta driva denna fantastiska sidan som har gjort att jag fått så många nya vänner!
knaskamilla: Jag har för mig att man själv stod längst upp i listan på HS-tiden, och det är främst därför jag har lagt märke till att det är borta. Få förändringar, hur små de än är, brukar undgå mig.
Antingen ljög jag, eller också såg jag dåligt, eller också växlar du mellan att vara en och att vara flera - för när jag kollade sen var du fyra. Att inte se sig själv räknas nog också som ett problem, tror jag...
slashpuppie: Jag vet inte riktigt vad som styr det där. Ibland dyker det tydligen upp kloner i en jäkla fart, men andra gånger är jag bara en eller ett par få kickor. Det hela startade iaf efter att SpS legat nere i någon eller ett par dagar.
slashpuppie: Jag är klonad för att hinna med allt som måste göras innan jul, typ köpa julklappar eftersom jag inte ens har börjat med det ännu och måste hinna köpa åt alla imorgon innan jag åker ner till Sydbotten och firar jul. Jag började iofs ledigheten med att sova. 16 timmar under ett och samma dygn borde nästan vara rekord, men då hade jag under veckan som gått sovit mindre än 16 timmar på hela veckan.
260kg kärlek: Gott. Inte ska man behöva betala för sig:-)
Skämt åsido är det bra att filderartjänsterna inte inskränks då det, i mitt tycke, skulle ta kål på internet. Att dela med sig är broderligt eller vad man säger.
Det förefaller svårt att komma till bukt med musiken som kan hämtas hem från nätet, gratis. Ytterligare ett bakslag för skivindustrin. DC regerar alltså ännu ett tag. Följ länken.
Japp. sedan kunde dom göra en reality show där tittarna får bestämma vad som skall hända på deras resa. Frodo tvingas dricka 2 backar starköl och sedan springa med sam på ryggen uppför domedagsberget. Eller Gandalf som får i uppdrag att tillsammans med saruman ordna en open minded kväll i Isengard
puffe4: Till din stora förvåning har jag sett de sex filmerna Peter Sellers medverkade i åtskilliga gånger, och några av dem tillhör mina absoluta favoriter. Sedan blir jag illamående över hur de fortsatte mjölka konceptet efter hans död, men det är en annan fråga.