Café

Grupper · 50870 inlägg · 1049 ämnen
« · 410824 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Zlatan
Dream Team:
blir väll 9.5 enligt expressen.. snacka om att tjäna pengar retroaktivt.

Sv: Zlatan
Dragan 2k: Elva miljoner till Balltorp!! Nej kanske inte, men MFF får just den summan för Zlatan. Allt enligt SVT Text..

Zlatan
Då jag saknar en allmänn gästbok för fotbollssnack så postar jag ett vackert litet inlägg här. För 175 miljoner kronor går Zlatan till Juventus.

Snacka om bra investering. Man köper honom för 80 mille och säljer honom för över det dubbla. Grattis Ajax, grattis Juventus och Grattis Zlatan.

För övrigt ett grattis till Malmö som med största säkerhet har en vidareförsäljningsklausul.

Livet
Bara så att ni vet är det jätteroligt på SVT 1 just nu. Tjohoo.

Sv: Skönt med självdistans
Dragan 2k: Kanske lite av en definitionsfråga det där... =)

Frella: Hehe. Ung. Själv är man också 30 ju....och jag är ung:-)

Dragan 2k: Det enda jag kan säga om henne är att jag tål inte hennes röst!

Ja

Dragan 2k: Linda Isacsson, ung?

Sv: Mums
Dysso:

Här är en sida om just Urban Legends och att torka djuret i (mikrovågs)ugnen...

Skönt med självdistans
Alltid skönt att läsa om ödmjukhet och självdistans. Debatten kring åldersfixeringen torde vara slut nu efter Linda Isacssons fina och anspråkslösa uttalande angående denna debatt:

"Det är absolut ingen stor fördel att vara ung och skitsnygg, snarare tvärtom, säger journalisten Linda Isacsson."

Om intresse finns kan man ju alltid surfa in på sanningsbladet eller Expressen som den egentligen heter via länken

250kg kärlek:

Såna historier är rätt vanlig, många av dem är "urban legends". Jag har också hört om damen som brukade torka katten i ugnen, som sen skaffade micro... Som sagt, huruvida det är sant har jag ingen aning om, jag har aldrig läst det i någon "seriös" media.

Jag är tämligen säker på att en dam redan anmält en tillverkare av microvågsugnar just p.g.a. att hon stoppade in sitt husdjur (reserverar mig vilken sort) i micron.
Numer står det, i användarmanualen, att inga djur får "värmas" i micron.

Jag söker förtvivlat efter artikeln, utan resultat än.

65Selander: Inte bara i bruksanvisningen, på själva produkten också. Titta på en amerikansk bil som är direktimporterad. Det sitter varningstexter ungefär överallt om vad som kan hända om...

MoK:

Möjligtvis om det är DIN katt. :P

Som 65 sa, det står garanterat i bruksanvisningen att man inte får stoppa in levande saker i Micron. :)

MoK: Läs en Amerikansk bruksanvisning så kommer du se att det står mer om vad man inte får göra än hur produkten fungerar!

Dysso: Så du skulle kanske stoppa in katten i micron med o stämma tillverkaren för att katten dog och det stog inte i manualen :)

MoK:

Tycker inte det bevisar så mycket om intellekten, mer om deras rättsystem. Jag hade också stämt McD om jag hade hade haft en chans att vinna X miljoner dollar på det. :)

Frisco: Haha han gick ner sej... alltså hela hans kropp höll på att kollapsa. Sen gick han säkerligen upp i vikt.

Dysso: Jo mycket löjlig. Variation är lösningen. Men dom feta amerikanerna ville väl bevisa att det är McDs fel att dom är feta. Men klart så är våra stora pomes i sverige dom minsta i USA. Sen att stämma McD som några gjort för att dom blivit feta.... ja det bevisar en del om deras intellekt helt klart. Tur det domen lades ner

MoK: >>> Han gick ner sej ganska bra

Upp eller ner?

MoK:

Oerhört förvånande. Ät vilken hyggligt fet mat tre gånger om dagen som helst så kommer du gå upp. Skräll?

Tycker hela grejen var oerhört löjlig.

Frisco: Inte sett om den där snubben som käkade McDonalds i 3 veckor 3 gånger om dagen? Han gick ner sej ganska bra och läkaren avrådde han från att fortsätta

Mums
En ”nyttig” pastasallad med dressing har hela 48 gram fett – motsvarande nästan fem wienerbröd.

www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=176071

Sv: Grunden Bois
65Selander: Nej då jag har sett den filmen flera ggr.

65Selander: Jo GB är en historia för sej måste man säga. Den som inte blir impad av det....

Frisco: Du missade väl inte filmen om dom för ca ett år sedan som TV sporten gjorde!

Det är ett lag som verkligen berörde en!

Grunden Bois
www.grundenbois.com/

Underbart och fanatstiskt.

Sv: Rinksite
Frisco: Jepp, det var tydligen det enda sättet att nå en topplacering. Känner mig mobbad... ;)

Paddan: Och då har du en signatur som gör att ingen vet att det är du. HAHA.

Paddan:
Han har nog mailbombat de flesta skulle jag tro.

Och jag ligger sist, det är som vanligt. Får se hur länge jag får vara med på den listan.

Det brukar ju vara så att "anhöriga" inte kan få vara med och tävla där företagets anställda jobbar.

Sannes: Nja, jag blev mailbombad av den där kylige mannen som misshandlar golfbollar.

Frisco: Äntligen en tabell där jag får ligga först...

1 mnsn 0 0 0 Modo
2 frisco 0 0 0 Modo
3 poffa 0 0 0 Modo
4 sorkenn 0 0 0 Djurgården
5 mike66 0 0 0 Timrå
6 Rolle 30 0 0 0 Timrå
7 Helg Ernest 0 0 0 Timrå
8 difzi 0 0 0 Djurgården
9 PitePortello 0 0 0 Luleå
10 Bo Lage 0 0 0 Modo
11 mike65 0 0 0 Timrå
12 Sannes 0 0 0 Frölunda

Paddan:
Du kom ihåg att skicka mess till golfprof...*host* golfgrabben.
Jag har också anmält mig, men vi får se om jag får vara med, kan kanske bli utesluten.

Bert Callaway: Eftersom du tjatar så smyger jag väl med jag också, osynligare än vanligt.

Poffa: Jag vet men jag hänvisar till mitt tidigare inlägg i debatten. Dessutom så har jag varit ute på golfbanan och spöat golfbollar och spöat dom ända in i skogen. Jag känner mig lite kinkig ikväll så jag säger det igen; skicka gärna ett mess i vilket fall som helst...!

Bert Callaway:

Din jäkla golfbollshatare, jag har ju också anmält mig.

Frisco: Jo jag vet men du kan väl skicka ett mess ändå...!

Bert Callaway: Har också anmält mig.

Bert Callaway: Jag är ju på.

Kom igen nu - ett mess på en hel massa timmar. Nån mer måste väl vilja ansluta upp sig?

Sv: En skön Fredag em!
65Selander: >>>Gävles Supporterklubb

???

65Selander: GG gillar sej själva rätt bra :)

65Selander:

Personligen har jag inga problem med någon typ av supporter förrutom de av rent hatiskt ursprung.
Bor ju som många vet också i den av mina vänner onämnbara kommunen strax norr om Sundsvall. Förhoppningsvis retar det fler tikare än sundsvallare.

Över en öl eller sju kan jag bli vän med de flesta. Om vi sedan enas på lördag kväll i puben och gör gemensam sak mot de finska lejonen, då blir jag riktigt nöjd.

Mats Edström: Det var det jag misstänkte ;-)

Men ni kan ju umgås med oss Brynäsare och Moringar!

Skall ivilket fall bli kul att få träffa från SpS iaf oavsett hudförg och tröjfärg.

Oj nu låter man som Goa Gubbar, synd bara att ingen gillar dom ;-)

65Selander:

Att kunna och vilja är två vitt skilda saker...

Kan ju säga till både Slash och Kalle K att min dagsform behöver ni inte tvivla på!

Edström: Skall bli kul och se om ni kissekatter kan umgås med Tallnäsborna ;-)

Kalle K: jo, det är klart. Får la ge honom lite ledigt ibland dårå... :)

slashpuppie:
tänk på att han börjar bli till åren, han skall ju orka en hel säsong också ;-)

65Selander: Du hade ju kunnat komma på ett träningsläger i Göteborg oxå, men jag antar att det hade blivit för hårt för dig ;)

65Selander:

Du vet väl att även vi dopingtestar alla deltagare? Ingen kommer in med mindre än 1 promille i blodet...Fast i ditt fall verkar det inte vara några problem.
Det enda undantag som görs är för chaufförer men dom motar vi in i puben direkt efter parkering av fordon.

« · 410824 · »