Alltid skönt att läsa om ödmjukhet och självdistans. Debatten kring åldersfixeringen torde vara slut nu efter Linda Isacssons fina och anspråkslösa uttalande angående denna debatt:
"Det är absolut ingen stor fördel att vara ung och skitsnygg, snarare tvärtom, säger journalisten Linda Isacsson."
Om intresse finns kan man ju alltid surfa in på sanningsbladet eller Expressen som den egentligen heter via länken
Såna historier är rätt vanlig, många av dem är "urban legends". Jag har också hört om damen som brukade torka katten i ugnen, som sen skaffade micro... Som sagt, huruvida det är sant har jag ingen aning om, jag har aldrig läst det i någon "seriös" media.
Jag är tämligen säker på att en dam redan anmält en tillverkare av microvågsugnar just p.g.a. att hon stoppade in sitt husdjur (reserverar mig vilken sort) i micron. Numer står det, i användarmanualen, att inga djur får "värmas" i micron.
Jag söker förtvivlat efter artikeln, utan resultat än.
65Selander: Inte bara i bruksanvisningen, på själva produkten också. Titta på en amerikansk bil som är direktimporterad. Det sitter varningstexter ungefär överallt om vad som kan hända om...
Tycker inte det bevisar så mycket om intellekten, mer om deras rättsystem. Jag hade också stämt McD om jag hade hade haft en chans att vinna X miljoner dollar på det. :)
Dysso: Jo mycket löjlig. Variation är lösningen. Men dom feta amerikanerna ville väl bevisa att det är McDs fel att dom är feta. Men klart så är våra stora pomes i sverige dom minsta i USA. Sen att stämma McD som några gjort för att dom blivit feta.... ja det bevisar en del om deras intellekt helt klart. Tur det domen lades ner
Frisco: Inte sett om den där snubben som käkade McDonalds i 3 veckor 3 gånger om dagen? Han gick ner sej ganska bra och läkaren avrådde han från att fortsätta
Paddan: Du kom ihåg att skicka mess till golfprof...*host* golfgrabben. Jag har också anmält mig, men vi får se om jag får vara med, kan kanske bli utesluten.
Poffa: Jag vet men jag hänvisar till mitt tidigare inlägg i debatten. Dessutom så har jag varit ute på golfbanan och spöat golfbollar och spöat dom ända in i skogen. Jag känner mig lite kinkig ikväll så jag säger det igen; skicka gärna ett mess i vilket fall som helst...!
Personligen har jag inga problem med någon typ av supporter förrutom de av rent hatiskt ursprung. Bor ju som många vet också i den av mina vänner onämnbara kommunen strax norr om Sundsvall. Förhoppningsvis retar det fler tikare än sundsvallare.
Över en öl eller sju kan jag bli vän med de flesta. Om vi sedan enas på lördag kväll i puben och gör gemensam sak mot de finska lejonen, då blir jag riktigt nöjd.
Du vet väl att även vi dopingtestar alla deltagare? Ingen kommer in med mindre än 1 promille i blodet...Fast i ditt fall verkar det inte vara några problem. Det enda undantag som görs är för chaufförer men dom motar vi in i puben direkt efter parkering av fordon.
puffe4: Till din stora förvåning har jag sett de sex filmerna Peter Sellers medverkade i åtskilliga gånger, och några av dem tillhör mina absoluta favoriter. Sedan blir jag illamående över hur de fortsatte mjölka konceptet efter hans död, men det är en annan fråga.
blir väll 9.5 enligt expressen.. snacka om att tjäna pengar retroaktivt.