Café

Grupper · 50870 inlägg · 1049 ämnen
« · 425712 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: WWE RAW!!
knaskamilla: Är luling-Savage jänkare finns det en stor chans / risk att så är fallet. Alla som heter Savage i efternamn i den engelskspråkiga världen är nämligen släkt med den första Savagen - John Hereford Quakely Bingford Shackleford Savage.

Dragan 2k:

Randy Savage, är han släkt med luling-Savage?

Dragan 2k: Brottarna i all ära men den största behållningen stod, enligt mig, ändå managern Bobby "The Brain" Heenan.

-HF

lizzard: För att inte tala om Dr Love. Aaargh.

Dragan 2k: Ja det var tider det, Nu e det bara ett fåtal kvar Undertaker,Rick Flair och kanske någon till av de gamla. Jo på tal om Mr Perfect har han åxå dött likaså Brittish Bulldog.

lizzard: Aaaah. Nu snackar vi nostalgi. Ärade kämpar som the Big Boss Man, Ultimate Warrior (hette han väl), Jim "THe Hacksaw" Dugan, Mr Perfect, Million Dollar Man, Hulk Hogan, Randy "THe Macho Man" Savage.

Danne_l: Japp såg det myket på Sky Sport och Tv 3 när det gick där. Såg att Big Bossman (Polisen) hade dött inte för så längesedan, tydligen en hjärtattack, han blev bara 42 år gammal.

Danne_l: Jo såg på detta ofta med. Hade en bekant som jobbade i USa som spelade in och tog med sej till mej :)

lizzard:

Ahhh, barndomens favoritprogram är tillbaka med andra ord.

DIForever: Här har ni en nybörjar guide om ni vill läsa lite.

lizzard:

Det var precis det jag menade...

DIForever: Fejkat det beror på vad ni menar. Matcherna är uppgjorda i förväg men alla grepp å sånt görs på riktigt.

mattias - 74:

Wrestling brukar väl vara fejkat? Eller...?

WWE RAW!!
Kollade lite på någon som liknade Wrestling på Z tv igår kväll kl 22,

Någon som vet vad det var för nåt?

Jag tycker att det verkade fejkat alltihopa =)

Någon som kan förklara =)

Sv: En av rymmarna gripen
Frisco: Bra att dom även har lyckats gripa den andre rymmaren. Nu får vi verkligen hoppas att det dröjer till någan rymmer, har varit lite väl mycket av varan på senare tid.
Men,vad ger det att rymma? Säger ju sig själv att man åker fast förr eller senare.Man kan ju inte orka att hålla sig gömd hur länge som helst.

En av rymmarna gripen
Polisen har gripit en av rymmarna
från Mariefredsanstalten. Den gripne
är Åke Martinsson. Han greps vid
järnvägsstationen i Degerfors.
Det uppger Örebropolisens press-
talesman Göran Gunnarsson för TT.

Sv: Bombvarning på USA-flyg igen...
Timråfan_skåne: Strax innan jag postade länken.

Sv: Bombvarning på USA-flyg igen...
Salle: Är det sant? När fick du reda på detta??

Bästa webradion...
www.rockklassiker.se/

Ikväll så har dom hittat helt rätt, igen. Mycket bra och tung blandning.

Sv: Lumber Jack, se hit.
Frisco: Haha, I wish! Eskilstunas coolaste kille kan man inte mäta sig med...

Salle: Tidningen kanske var från tidigt åttiotal.

Dragan 2k: Skön kommentar men det var ju inte så särskilt likt... :-)

Frisco: Haha. En sådan underbar kommentar att kläcka från das hardrocker

Lumber Jack, se hit.
Killen längst ner, är det du?
www.yttrandefrihet.de/images/hardrocker.jpg

Sv: Rymingar!!
mattias - 74: Tror inte du överdriver det minsta :) Lyckades nästan alltid vara i Borlänge när det var snöstorm :)

mok:

då så jag kanske överdriver lite då =)

mattias - 74: +4 på mornarna har det vart det sista här men dröjer nog innan man får skrapoa rutorna Har fått min beskärda del av besök i Borlänge så jag vet hur det är där.

mok:

Här kikar den inte fram någe mer, lika bra att gåi ide, skall använda garaget nu så jag slipper skrapa rutorna på morgonen =)

mattias - 74: menar ni rymlingarna får beatebergsanstalten?

gud: Tur du får lön så du har råd med en fika specielt om du lyxar till det och bjuder. Jag får min lön på måndag så jag får leva på smulorna under ert bord på Vega efteråt :)

mok:
Har precis väckt Dragan och han frågade om solf#n var framme..jag svarade givitvis ja och då skrek han i luren att han skulle somna om

Men jag fick kontra med att säga..jag bjuder..då blev det fart på han och Dragan började småsjunga lite..så nu blir det ännu en fika nere på Vega cafet...

Och jag är en av de lyckligt lottade som får lönen idag...;0)

mattias - 74: Jasså redan drags att dra fram skoteroverallen. Vi njuter av solen här nere så länge det går nu. Känns som sista chansen varenda gång den kikar fram.

mok:

solen skiner fan inte här dags för skoterovrallen snart =)

250kg kärlek: Hhaa humöret e på topp här inne idag ser jag. Kan det bero på att det är fredag, solen skiner (iaf i Götet) och lönehelg för många (dock inte mej).

mok: Sedan kan man förslagsvis kalla dem för Ölandstok.

mattias - 74: Tyckte först i min hast när jag läste att du skrev "bygg om Öland till Alcazar" :)

Men jag håller med dej sluta flamsa med fångarna.

Rymingar!!
Detta må vara en sportsida, men det känns som om vi m åste få utbyta åsikter om den senaste tidens rymningar från våra fängelser.

Frågar ni mig så är problemet lätt. Bygg om Öland til Alcatrazz och sätt alla grova brottslingar där =)

Sv: Rinksite
Sista chansen nu att joina oss i Hockeysnacks liga. Om ett par timmar stängs denna omgång...

Sv: En positiv överraskning
Paddan: Bra musik under uppväxten med andra ord. Ens egna föräldrar gillade dixieland jazz och country. Dragan gick sin egen väg och blev musikvirtous. Rock - ju hårdare desto bättre - och trance. Men det har hänt, obeskräftat givetvis, att Dragan setts gå på Snap på Rondo i Göteborg. Illasinnade rykten säger också att han setts bevittna Miami Sound Machine i Singapore.

Dragan 2k: Hmm, egentligen borde jag ju plugga nu, fast jag kanske skulle ta och spela lite Shine on you crazy diamond istället.
Är ju uppvuxen med en far som gillade Pink Floyd och en morsa som hade bland annat Black Sabbath och Nazareth i skivsamlingen.
Själv hade jag då Tintin i Hajsjön...

Paddan: Mm. Läste också det. De kanske influeras av dem men vet inte. Så mycket Zeppelin eller Rosa Floydarna hör jag inte.

Dragan 2k: Hmm, läser att de blivit influerade av Pink Floyd och Led Zeppelin och sen namnet dessutom, låter som lite väl mycket trippar ;)

knaskamilla: Jag blev själv paff efter jag fick reda på att det var snygg... jag menar Jared Leto som sjöng. Händer sällan att en skådis sjunger så bra.

I och för sig visade Ewan McGregor att han är en suverän sångare.

Dragan 2k:

NU vet jag varför min kompis började lyssna på den gruppen! Det var ju för att snygg-Jared sjunger där. Fast det var nog tack vare musiken hon fastnade för dem. (Han var för övrigt mkt snyggare förr...)

En positiv överraskning
Ok. Det är inte ofta som Dragan blir positivt överraskad av något då han ofta vet det mesta om allt. Men så gjorde en låt intåg på winampen för ett tag sedan. Låten var Echelon och var framförd av 30 seconds to Mars. Helt fantastisk grupp.

Så till själva överraskningen. 30 seconds to Mars leds av sångaren Jared Leto. Låter namnet bekant? Det är en skådespelare som varit med i filmer som Fight Club, Requiem For a Dream, Panic Room med flera.

Hur ofta händer det att Dragan blir hänförd av en musikgrupp som leds av en skådespelare? Inte ofta. Har det hänt förut? Ingen aning. Nej. Nu lyssnar jag in 30 seconds lite mer.

Sannes:

Jag hade också fått, min mailserver var lite sned i inställningarna bara.

Poffa:
Jag har fått, sen om jag är kändis är nog mer tveksamt förstås.....

mike66:

Har det gått ut till oss kändisar?

Ni som ska vara med och tippa Elitserien inne på Rinksite kan skicka över er mailadress till mig å de snaraste. Tyvärr så är det ju så många här på HockeySnack som är rädda att visa sin mailadress på presen så då testar jag att göra så här istället.

« · 425712 · »