Café

Grupper · 50850 inlägg · 1049 ämnen
« · 505075 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Melodifestivalen
Sannes:

Det skulle faktiskt inte förvåna mig heller, men han kommer i alla fall att ha en av de bästa sångrösterna.

knaskamilla:

Nu fick jag något att vila ögonen på, underbar bild.

Ha, skulle inte förvåna mig det minsta om låten han sjunger är urkass.

Sannes:

Oh yeah! Han kommer att sjunga bäst också, tror jag. Synd bara att man får vänta i två veckor till innan man får se honom...

Melodifestivalen

Det kanske bara är jag som är förtjust i melodifestivalen, nåja hur som helst så är det läge att dra igång en sån tråd.

Vann rätt låt?
Den frågan kommer alltid så fort det är melodifestival, och varje år är det lika roligt att följa den "debatten".

Och vem som är snyggast är redan avgjort innan kan jag meddela. Det är såklart Martin Stenmarck, utan någon som helst konkurrens dessutom.

Sv: Tidernas Bästa rocklåt?
El Maco:
Vad är mer vitalt än en upphausad Johnny Odoya i V-formation framför ett förvånad kollektion Iommi/Geezer/Ward?

"Has he lost is mind, can he see or is he blind?"

Och en Wikegård, ivrigt tvinnande sina händer, i kulisserna?

Metal Guru: Själv ska jag se Jens Lekman charma New York på Mercury Lounge. Lite mer vitalt än Ozzy 2005.

Helg Ernest:
Nu pratar vi kultur.

Såg dem med Gillan och tomten Bev Bevan som skinsbeater.
Det var också en upplevelse.

Men,
jag skulle tro att Wikegård har nåt i bakfickan även för detta evenemang. Jag tror att han kommer klä ut Odoya i en frans-kostym, och...

Helg Ernest: Jag vill ha en biljett.

Då var det dax då ! ( c :

Black Sabbath spelar i Globen
Black Sabbath med Ozzy Osbourne, Tony Iommi, Geezer Butler och Bill Ward ger en spelning på Globen i Stockholm den 3 juli. Efter årtionden av medlemsbyten bestämde sig originalmedlemmarna 1997 för att återförenas. Succén är given och Black Sabbath har sedan dess kommit att återta sin plats som ett av världens mest framgångsrika hårdrocksband. Biljetterna släpps den 14 februari.

Sv: Roliga länkar
65selander: Vad i h-e menar du detta? Har inte sagt åt dig att inte lägga ut länkar på utan mitt medgivande :-)

Sv: Hitta bilden!
66Hagberg: Svårt!

images.tradera.com/169/11088169_1.jpg är i alla fall ett flugfoto.

66Hagberg:
Med beröm godkänd :-) 

TIKbiff:
Duger den här.

Jag vill se en flygbild av Stockholm stadion när det spelas fotboll där.

Poffa:
Ja men det var ju jag som begärde den oxå :-)
ingen lyckades ju på ett dygn..

ok då vill jag ha en bild på Buick Electra 225, årsmodell 1966

65selander: Denna är inte så tokig heller ! ( Fick den nyss)

TIKbiff:

Nänä, önska du, du som hittade bilden.

Gud vad dåliga ni är...
Här kommer den.

Poffa, du borde skämmas, du får göra en önskning om du vill

66Hagberg: Nu slipper jag ju gå en 5 dagars kurs för att lära mej det :)

65selander:
För er som lära er hur DNS egentligen fungerar.

65selander: Finns en del sköna snubbar bakom skärmarna i världen :)

Roliga länkar

För att lätta upp stömningen efter trio med Bumbas framfart i Stockholmsnatten så får ni en länk här

Helg Ernest: Hmm...

Salle: Den var bra ! ( c :

Sv: Hockeydejt
Chief: Nej man fick väl några blickar men mer än så var det väl inte, men det fanns några riktiga godbitar man bara ville slita tag i =)

Men då¨risken var alltför uppenbar att jag då fått påhälsning av fabror dum dum och fått åka plinplongbil till snuthuset, så övervägde jag aldrig ens den tanken.

Jag var inled i frestelse men avstod från att göra något riktigt dumt som den gentleman man är ;)

Annars kan vi ju ta en fika nästa gång jag är i stan...*asg*

ernie eagle: Jag fick ett tipps en gång av en tjej !
Sätt dig på handen så den sommnar, för då känns det som någon annan gör "DET" åt dig. ( c :
Eller som min gammla polare alltid sa.
Fuck your self and save your mony.

ernie eagle: Ingen framgång hos Värmlandstöserna i helgen tydligen? ;)

ernie eagle: Ingen fin hockeyflikka från 18 och uppåt som vill dejta en brutalt singel kille?

Hör av er, ni kommer inte ångra er =)

Stigsson: Oj. Fortfarande sur för att din bild inte blev godkänd?

Jag vill se en bild på en Beckhams frispark mot Grekland. Precis när bollen går imål.

z zZZ Zzz z

Salle: Som vanligt är det Frisco som sabbar tråden. Levererar en bild utan att lämna en önskan. Tror att det är tredje gången det händer nu.

mattias - 74: Äsch är det kemin det rätta å det säger så vad fan kan hindra oss? Blixtbedslag lr?

Vad har hänt med denna tråd?

Har inget med tråden att göra men jag vill visa en fräck bild på en mus. SFW trots första intryck...

ernie eagle:

fgår önska dig lycka till men inget sex första kvällen ;)

Sv: Sweden Rock Festival!!!
Helg Ernest: Den restaurangen hette Svea Bar och Matsalar på den tiden jag pluggade i grannskapet. Dagens för 49 spänn vilket var billigt för trakten. Nu har krogen bytt namn, minns inte till vad.

Ganska festlig meny va ?
Man skulle kunna äta på krogen varje dag.
Ungefär som när Espan hade mat för 4,95 varje söndag för att fylla upp mat vs sprit kontot

Lumber Jack: Bildbevis ! ( c :

Lumber Jack: The Pirates became a going concern as a performing band and even managed to release albums, cut live and in the studio, that were distrubuted internationally. Green cut a striking figure on guitar during the second Pirates incarnation, a heavy athlete's build topped by an intense yet clear-eyed expression, coaxing explosive solos out of his instrument. The Pirates trio became a cult band with a wide reputation, their sound during the 1970s and beyond embraced punk, rockabilly, blues, and classic rock & roll.

Lumber Jack: Har du sett en Pirates Konsert från 70 talet på video?

Sv: Får man....
Maggan: Eftersom jag inte duger kan du ju kolla länken ! ( c :

Robban: Sjörövarmundering och mullrande kanoner, det är grejer det :-)

Sv: Får man....
knaskamilla: Fattig som en kyrkråtta, gillar hockey, fattar inte vad du menar med smart, kan massera, bor i södra Y-län, snusar mer än lovligt, lyssnar på skitbra musik, fattar inte vad du menar med svartsjuk och kan tänka mig att dela med mig av mig utan att nödvändigtvis måste gifta mig.

TIKbiff/Ernie

Ni har båda fel denna Tall är legendarisk!

65selander:
Eftersom det är du som frågar så är det väll efter en bortamatch i Tallnäs
;-)

65Selander: Fan va taskigt jag skriver, den där bilden är tagen i Sörberges utkanter mellan Gymnasieskolan och ishallen som numera heter Sydkraft Arena.

Lumber Jack: Japp Maiden är London-lads.

Från midlands kommer även Judas Priest och i samma andetag som Napalm dödarna kan man ju nämna Carcass.

willysson: Running Wild har inte gjort mycket mer än "Under Jolly Roger"  Tyskland har å andra sidan välsignat oss med Doro.

ernie eagle: Retro är det att lukta sulfit eller ha på sig en tröja med Tallar som ser ut och lida utav skogsdöden? ;-)

Den enda Tallen som är värt att kallas Retro är denna, är det någon som vet vart den står?

Rätt svar belönas med ett foto på sig själv i min matchtröja :-))

TIKbiff: Men skall ju vara lite barockt oxå! Nytt å gammalt i en fräsch tappning.

RETRO ÄR TUFFT! RETRO ÄR HETT!

65selander: Stockvik Övre är inte ngn plats jag satt min fot i någonsin, bara passerat. Underbara Timrå är bättre!

65selander:

Stickad mössa??

Borta passa bättre med en ribbadmössa

ernie eagle: Har du varit på Stockvik övre och luktat i tunnorna nu igen?

« · 505075 · »