Lumber Jack: Det är inte alltid sol och solsken hos våra folkkära tyvärr. Tänker då även på Ljungberg mfl
Det bästa var enl mig Elaka polisen, tror jag har kvar nästan alla avsnitt någonstans i källaren. Avsnittet när han var på Grönan var helt outstanding.
En av de största. Vilken tradegi. Svullo grisar vidare är helt genialisk, så även A(n)gne och Svullo, t.o.m Elaka Polisen är i sina stunder helt lysande. Ikväll sänker man det starkaste det som har i baren, och sparar på oliverna.
Alisandali: Det är tragiskt. Man har svårt att förstå att man kan bli så deprimerad så att man tar livet av sig. Man måste nog ha drabbats själv för att förstå.
Jag e brutalt knäpp, jag tänker lägga en mindre del av min stora förmögenhet på mannen nedan och hans orkester.... Han ser som vanligt ut att vara vid god vigör och det är bara att hoppas att hans bandpolare e lika friska, jag menar strupcancer och kollo för alkoholism e aldrig lätt. Fast egentligen så är det för Miss Lisa Fischer jag köper biljetten, för när hennes pipa istället för sprättbågen, han Jagger, får ljuda i "Gimme Shelter" då, då har jag iallafall ståpäls i varje hårstrå... Fast det krävs ju att han nedan, Herbert von Karajan, dirigerar orkestern glimmrande.......;-)
Herbert ler ju likt en varg, det ser ni väl.........;-)
Bafucin: Å om Toto så tycker jag detta, vilket även en recensent skrev om en helt steril konsert från de tråkiga ekvillibristerna..... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzz znark zzzz zovsäcksmusik.............
Alisandali: Det var exakt samma bild men annan url-adress. Lägger in "min" bild i filarkivet som bevis trots att du tror mina ord. Det är väl bara sajtloggan som skiljer bilderna annars.
Apropå chopper så vill jag se nån som äter eller försöker att äta med pinnar.
Salle: Så här står det i min länk när jag klickar på den. Sidan du försökt surfa till eller av annan anledning hamnat på är ej förenlig med Borlänge Kommunkoncerns verksamhet, därför är tillgång till denna sida spärrad.
Så jag undrar vad det är för skumt du försöker länka mig till , men du fär rätt eftersom din beskrivning av "hojen" passar rätt bra till den bild jag sökte . I länken hittar du ett "monster" till . ÖNSKA .
Alisandali: Visste inte att anrika Ariel hade tilverkat fyrcylindriga motorer över huvudtaget men man lär sig nåt nytt var dag. Dock anser jag att dylika maskiner INGET HAR NÅT SOM HELST EXISTENSBERÄTTIGANDE. Att skända gamla klassiker och bygga nåt så hideöst är et stort fett NEJNEJ i min bok.
Helg Ernest: Då tar vi en motorcyckel av samma märke , Ariel . Vill se chopperbyggd Ariel i tidigt 70-tals stuk . Gärna med webbgaffel och fyrcylindrig motor .
Friman SR: Vad svarar då Bilregistret att XDA 104 är för sorts bil tro?????
Det kan jag tala om för Dig. "PB,Volvo, svart, Volvo Personvagnar, Göteborg". Alltså en Volvo.
Busenkelt. Skriv in bilnmuret med mellanslag mellan bokstäverna (i versaler) och siffrorna och sms:a till 71456, så svarar bilregistret inom två nanosekunder. På det sättet kan man kolla upp vem som äger en bil när man ska köpa den, till exempel.
Det bästa var enl mig Elaka polisen, tror jag har kvar nästan alla avsnitt någonstans i källaren. Avsnittet när han var på Grönan var helt outstanding.