Herminator: eller kanske rodvitrandiga.. (;
Något att hänga i granen?
630323 · Nästa » Till forumet
Sv: Något att hänga i granen?
65selander: Nej men röda dito med vita TIK-tallar,,, det skulle se riktigt vackert ut. Och julstämningen infann sig omgående. (c;
Något att hänga i granen?
Nog för att jag hejar på MFF men detta var nog inte så snyggt i granen.
[bild]www.mff.se/Bilder/Julgranskulor.jpg[/bild]
[bild]www.mff.se/Bilder/Julgranskulor.jpg[/bild]