Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
snälla mattias - 74:
Du konstaterar att alla kör för fort. Så även mattias - 74..?
Ponera att du kör mellan Borlänge och Leksand, och i strax efter kameran i Gimsbärke (är den kvar förrexten?) axar du om en slö fiat, och toppar då på 128km/h. Solen skiner, det är vår - och ingen traffipax eller annan Lagens Väktare finns inom hör- och synhåll.
Du kör vidare med ett glatt, nästan religiöst leende på läpparna.
Men du har just gjort samma sak som Carola. Kört 38km/h för fort. Och du har klarat dig bättre än henne, hon fick ju böter - du slipper all påföljd.
Sluta upp med daltandet med mattias - 74: nu!
Nästan lite skrämmande hur lik Gibson är en person som inte är fullt lika populär...
El Maco: Okej att det i en demokrati består av folkvalda människor. Men får Linda så mycket röster att hon kan ge sig in i politiken blir jag allvarligt oroad.
Kan någon människa ge mig en enda anledning, något enda vettigt argument som Linda återgett allmänheten? Om det är "större bröst för alla", "mer amatörteve åt folket", "mer snortande" eller höjd arbetslöshetsersättning så förstår jag at man röstar på en sån som Linda.
Men livet består av så mycket mer än så. Befria mig från personer i den kaliber som Linda, från politiken. Det får gärna finnas hjärna bakom saker!
Nog f-n börjar man undra hur (o)skickliga Israels Flygvapen är.
Först bombar dom ett jättetydligt märkt FN-anläggning och när FN ringer och berättar att man bombar en FN-anläggning så gör man om det igen.
Osså detta...
[url=www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,67720421_852__,00.html]Inte så att dom skaffar sig fler vänner precis...[/url] Fast man kanske inte behöver fler när dom har USA bakom sig.
[url=blogywood.blogspot.com/2006/07/ricky-gervais-explains-bible.html]Ricky Gervais förklarar 1:a mosebok[/url]
Dragan 2k:
"The Swedish Orienteering and Firing a Rat From a Cannon Championship is a contest held annually all across Sweden..."
Från the Uncyklopedia.org
Har ni möjlighet så läs chatet på Aftonbladet med Soundtrack of Our Lives. Skänt att se ett så skämtsamt band och bra band driva med folk.
Här har ni ett citat - en fråga med medföljande svar från Soundtrack of our lives:
"Mölndal säger: Nya skivan, ge oss lite hintar, snälla!
The Soundtrack of Our Lives säger: Brun & Rosa + ljumske - 45% + Hacienda= Herodotos/risgrynsgröt upphöjt till 88 X 3 > fågelskrämma a la Syd Barret + Fonus = Fullt ös Medvetslös! Betyg ++++++(hemkunskap inräknad)"
Mer kan läsas på länktipset.
Helg Ernest:
Det där är en sån där Urban Legend.
Första varianten jag hörde utspelade sig på landsvägen i i norra USA (Montana?), och det var en ensam kvinnlig förare med bekymret.
Och det skall vara säkert att flyga... Hmm!
[url=www.businessballs.com/airtrafficcontrollersfunnyquotes.htm]ATC-funnies[/url]