Café

Grupper · 50698 inlägg · 1049 ämnen
« · 783542 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Roliga länkar
Stigsson:

Haha sätt in en karta med dalarna skall du se på fan =)

Paddan: 65 av 162 på afrika, SKITSVÅRT!

mattias - 74: Har inte du fått lära dig att man ska se kartor just på det där sättet med norr uppåt?

El Maco: Wow, Afrika är verkligen som att (ursäkta uttrycket) famla i mörkret. Har gjort 29 av 54 frågor och har 42 av maximala 162 poäng. Usch vad dåligt

Alisandali:

Jag gissade till och med fel på frankrike så jag fortsätter inte, vill inte skämma ut mig totalt, svårt när man ser kartan så där. visste iaf vart England låg haha

...perfect score. Ska leka vidare med övriga ikväll. Afrika blir utmaningen.

JD:

Hur fan kan du va så klantig =)

Alisandali: 110 av 111. Bytte plats på Lettland och Litauen.

Salle: Abslut , dom nya länderna ställde till det lite .

Alisandali: 109 av 111... Det är dom där nya länderna på Balkan som ställer till det. Det var bättre på Tito's tid när alltihopa hette Jugoslavien.

Sannes:94 av 111 poäng fick jag .

Ingen rolig länk, men den talar iallafall om för mig hur dålig jag är på geografi.
Hoppas att länken fungerar bara...

Årets Julklapp?!?!

Ett tips till din pryltokiga kompis/släkting eller varför inte åt dig själv...

[url=www.dvdrewinder.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1&zenid=14e369a347abb437be99f6d62d282206]Detta ÄR årets julklapp för den riktigt pryltokiga.[/url]

Sv: Har en fråga...
Mitt msn har börjat bråka med mej. Varje gång jag försöker logga in kommer det upp ett meddelande som säger att det har stötts på ett problem och måste avslutas. Försökte med att installera det senaste msn men det fungerade inte heller.
Någon som vet vad jag kan göra. (hoppas att det inte är något krångligt för jag är absolut inte teknisk :P)
Tacksam för svar snart.

Sv: Only in US of A
Alfred Awful: Och nu kliver Rumsfelt av. 600000 döda försent.

Alfred Awful: bakgrunden är 100% Montana.

Alfred Awful: Kan inte låta bli...

Det hänger på håret, Jon Tester med sin oklanderliga crew cut.

www.testerforsenate.com/wp-content/themes/tester/images/home_feature_fpo.png

Jordbruksredskap på köpet.

El Maco: Det ser ljusblått ut i Virginia nu också, demokraten Webb leder med 7 800 röster när 99% av distrikten räknats. Antagligen blir det omräkning, men ändå ganska bred marginal.

Ändå tuffare i Montana, bara 1 800 röster skiljer till Testers fördel. Håller han försprånget och omräkningen i Virginia inte ger något så plockar demokraterna hem senaten också, och Bush sitter i samma sits som Clinton 1994-96.

Så här några år för sent börjar insikten om att starta ett irakkrig var något överilat sprida sig även i de amerikanska folklagren. Republikanska politiker börjar ta avstånd från W men inte ens det verkar ha hjälpt i nattens val. Representanthuset tas nu över av demokraterna igen men det är fortfarande oklart vad som händer i senaten. Enligt CNN är det just nu helt jämnt med två stolar där det är för jämnt att slå fast vem som vunnit.

Sv: Tv-tipset
Paddan: Precis vad jag sade igår med när man såg det :)

Sv: 08:or...
Kickan:
Han är färdigutvecklad till en god och bra svensk medborgare.
Det enda han anammat från "Luläää" är ibland ert "ja", som på ett näpet klingande lulemål blir "jaooo".

Chansa inte!

Wow, de där FBI verkar ju riktigt bra... i varje fall i Prison Break... Tänk att efter någon knapp dags draggning i en flod hitta just den hårddisk man letar efter. Hade de där killarna letat efter Palmemördaren hade han varit fast efter mindre än en vecka. 

Kickan:
Stackarna hade nog med säkerhet utvecklat till en fördomsfull och insnöad människa, dvs en "luling".

friskan: Det var ju trist. Hade han blivit luling så hade han ju utvecklats till en god människa. Så vem i närheten har utvecklats till en bra människa? Killlen?

westerlind: Ahh, är det så enkelt ;-)

westerlind: förökar ni er?

westerlind: Med rätt försiktighetsåtgärder antar jag, för preventiv mediabevakning måste väl prioriteras...

Red-line: Stäng radion, sätt på teven.

Det låter jättetrevligt med alla dessa gamla serier, men hur än jag gör (kanalsökning, radering+kanalsökning) så hittar jag inte dessa kanaler. Vad gör jag för fel?

Paddan: Eller uppföljare var väl en bättre beskrivning på serien Kessler

Dream Team: Jepp, det är den riktiga Hemliga Armén vi talar om. Den serie som fick en spin-off som, om jag inte minns fel, hette Kessler.

Paddan: Vi snackar alltså den riktiga "Hemliga armen"? Det är nog en av mina favoritserier all time. Jag kommer fortfarande ihåg hur de olika episoderna började, ja, hur man hade filmat inledningen, alltså.

Paddan: Vilken tur att man har den kanalen så man kan slippa se på skiten.

mattias - 74: Man skulle ha haft TV4 Guld, ikväll kan man ju först se första avsnittet av I CLAVDIVS för att sedan fortsätta med första avsnittet av Hemliga Armén.

Sv: Viktigaste Valfrågan
Paddan: oj! Där steg Letterman i aktning med ungefär tio tusen procent hos mig. Skönt att se någon i hans position ta ställning så tydligt och dessutom våga tänka själv.

Sv: Viktigaste Valfrågan
Lumber Jack: Det här trodde jag aldrig om David Letterman, men han tufsar till Bill O´Reilly ganska bra i detta klipp.

Sv: Hur är folk funtade ??
Friman SR: Tror ni det var Sverige demokrater som var på ett möte, eller var det pizzabagare som köpte kat. Är det inte i Rosengård 95% tuggar kat ?

Red-line: Ja och hur tror du journalisten spann på det där??? Just det, med lite ironi så kan nog polisen uttalat sig så... Journalister skriver det de hör och har ingen nyans för ironi....

Red-line:

haha korkat uttalande minst sagt !!

mattias - 74: "– Det var den äldste som fick köra. Det var ju bra att man valde honom i alla fall, säger Anders Telsing, länsvakthavande polisbefäl."

Jag vet inte riktigt, men lite respekt för polismyndigheten försvann där i alla fall ;-)

Sv: Sweet home Alabama......
Helg Ernest: Ja, jag vet att Google har köpt YouTube.... YouTube måste var rätt simpelt och det är "uppfunnit" av två glada amatörer och det fick de 3 miljarder för av Google... Om du kollar "Tekniskt info" så frågar jag HS Marcus om han inte är lite avundsjuk på YouTube uppfinnarna... Marcus hade kunnat uppfinna det och dessutom förfina det etter bättre...

Steve Miller..... mmmm ibland kanske....

Sv: Sweet home Alabama......
Friman SR: Google har köpt Youtube ( c :
Jag följde ditt råd.

Här har du lite mer "Gammgubbar" som lirar rock.
www.youtube.com/watch?v=It5JybNdrWc
www.youtube.com/watch?v=_ucXotooAHU (Dålig bil/Bra musik)

Följ denna länk och klicka på vidio längst ner så har du den gammla klassikern Rock me. Bra bild och kvalite. snacka öm revival.
www.stevemillerband.com/

Kickan:

Det var ett ögonblick av svaghet. Jag tror att han har hittat vettiga kompisar att gå på hockey med på sistone.

JD:
Den var bra:-))

JD: Ha, ha. Hur kul som helst.

Skit i 08:orna. Hur ska skåningarna klara sig i 20 cm snö ?

Helg Ernest:
alla länsvägar, riksvägar och europavägar hör till Vägverket.
Sedan ligger skötseln av dessa ute på entrepenad och i Sthlm´s fall så är det Vägverket produktion som sköter om essingeleden bl.a.

Kickan:
Han är redan en fullkomligt underbar människa....................och han håller på Timrå.

« · 783542 · »