Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 782351

Sv: Sweet home Alabama......
Helg Ernest: Ja, jag vet att Google har köpt YouTube.... YouTube måste var rätt simpelt och det är "uppfunnit" av två glada amatörer och det fick de 3 miljarder för av Google... Om du kollar "Tekniskt info" så frågar jag HS Marcus om han inte är lite avundsjuk på YouTube uppfinnarna... Marcus hade kunnat uppfinna det och dessutom förfina det etter bättre...

Steve Miller..... mmmm ibland kanske....

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja