Jag får lixom inte med allt för då skulle jag kunna hålla på tills korna går hem å de gör de ALDRIG, men världen gick bet på många genier som dog absolut för tidigt. Dock så dog männen i de två sista filmerna helt i onödan överhuvudtaget för sådana genier ska ALDRIG behöva dö, enligt mig då........;-)
Vazhameenukkum Velangumeenukkum Kalyanam Remix-sNo.Opy www.youtube.com/watch?v=ljcekfPTViw sNo.Opy, ja... Finns en hel del vackert där, och sen är det kul och kliniskt fritt från snön oxå...;-)
Per HApps: Enda skillnaden mellan en Full HD och en HD-ready är väl upplösnnigen. HD Ready-tv har upplösningen 1.368x720 pixlar Full HD-tv har 1.920x1.080 pixlar, det finns säkert fler fördelar men är man fastlåst i EMdalen med Gustens släktingar, då är det inte roligt.
I Expressen iag kan man läsa rubriken: "Betalade för svartjobb". En Borgare, jo det är ju klart, men det visar sig att folk läser rubriken vrångt. Det här är en positiv rubik. Den bevisar ju ärligheten hos borgerliga politiker. - Har man jobbat svart hos mig, ja då betalar jag också. Tro inget annat.
Mark är väl självklart, Falling kan man ju långsökt kalla allt "runt" det manliga könsorganet (Fallos) och det har han ju intresse av. Och American Woman dårå... Levengood är ju född i USA och så j-a mycket till "man" är han ju inte. :-)
hellge: Jazz var det? I min träning inför vetgirig-mästerskapen så fick jag en fråga om Johnny Hates Jazz och mindes att jag glömt bort dem. Men de hade ju några låtar man känner igen iaf. Som de här t ex:
Säg mig, hur fiskar du upp alla saker? Den i mitten gillade jag speciellt mycket. Schyst parodi på Verve.
Idag på P1 var det ett program som heter Stil. Där pratade man om Gother. Enligt en tjej där som hade skrivit en avhandling om Goth som stil var Bauhaus det första i denna genre. Något säger mig att du gillade dem, när det begav sig?
Jag känner att jag har sjukt mycket musikalisk cred här, så mycket att jag kan kosta på mig att posta lite postgrunge eller snackar vi möjligtvis postpostgrunge?
Jag kan inte låta bli att börja med en cover av bandet i frågas låtar, det är väl inte helt otroligt att den varit uppe här tidigare, men lysande är den iaf:
Jag räknar kallt med seger för dig eftersom du besitter med kunskaper än mig men jag har skrällt tidigare. Nästa gång vill jag ha Bordshockeyturnering ?? Fixar du det frisco?
Sunken Waltz
www.youtube.com/watch?v=0nQTFjMravM
Black Heart
www.youtube.com/watch?v=SZpJV0j4u94
Quattro
www.youtube.com/watch?v=oH-dh0vdTks