Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 936083

Sv: 3 från 1 idag
Wayne G:

Mmm, jag gillar den jazziga trumpetslingan som US3 alltid har på sina låtar. Var det Jazz ’n Roll El Maco kallade det tror jag?

US 3 - Come On Everybody
www.youtube.com/watch?v=jvDgVVr25k8

Ja, åsså Cantaloop förståss

US 3 – Cantaloop
www.youtube.com/watch?v=g9HnoRgRIwg

US3 - Tukka Yoots Riddim
www.youtube.com/watch?v=Yrkf4mw3tB4


Lite bonus:

blue note - herbie hancock - cantaloop island
www.youtube.com/watch?v=RNAjQBOP-lU

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja