Café

Grupper · 50537 inlägg · 1049 ämnen
« · 1112969 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: På spåret
Lumber Jack:

Sievert Öholm, Niklas Wikegård och La Camilla Henemark röstar jag på. Men den där bruttan har sanneligen inte många rätt.

Öholm och La Camilla var dessutom på samma lag.

Lumber Jack: Har inte sett dagens program men såg Greider/Zinats förra match, och det var ingen rolig historia.
Greider är ju iaf en aktad samhällsdebattör och skribent som visar upp en förbluffande dålig allmänbildning, sett till sin förmodade utbildning och breda samhällsengagemang.
Så jag vill nog påstå att DÄR har du den verkliga sopan i sammanhanget.
Zinat tycker jag är ursäktad av flera skäl.
Bl.a ålder och förmodat inflyttad nysvensk.
Typ....

Lumber Jack: och Göran Greider är inte långt efter...

Wayne Gresky: Undra om inte hon Zinat är På Spåret-historiens största sopa.

Sv: Only in US of A
Metal Guru:

Håller med dig! Denna var fin också:

"“Our 15 year old daughter Mary wasn’t very popular and did nothing but mope around the house bringing everybody down, so we decided to marry her off through your site. Now our house is a lot cheerier and we love our new swimming pool and Jaccuzi! We’ve told our youngest that when she turns 15 we’re going to marry her off too!"

—Mrs. James P."

ASG!
(hoppas jag!)

""At first we were worried that Janine was too young to get married, but then her new husband bought her a house and a car and jewelry and the money we got let us buy a house for ourselves.  Getting out of the trailer park at our age was the best thing that ever happened to us, and it’s all thanks to Marry Our Daughter!"

—Mr. Jack M."

Ha ha ha. Hoppas jag.

Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en

Sv: Dagens filmtips
Friman SR:

Japp, den är kul.
Synd att det är fake bara ;-)

250kg kärlek: Ghostrider är galen och här är en galning till som dock saknar motor, han är dock en räkel på jonne...:-)

www.youtube.com/watch?v=yotiIMvVULY&feature=related

Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Metal Guru: Så var det ju för några veckor sedan hemskt synd om den lilla killen Adolf Hitler Campbell som inte fick en födelsedagstårta med sitt namn på.

www.nydailynews.com/news/us_world/2008/12/16/2008-12-16_happy_birthday_adolf_hitler_boy_with_naz.html

Nu kom nästa steg i tillvaron för den lille pojken med sina "icke-rasistiska" föräldrar.

"LehighValleyLive.com reports that Adolf and his sisters, JoyceLynn Aryan Nation, 1, and 8-month-old Honszlynn Hinler Jeannie, were removed from their home by New Jersey's Division of Youth and Family Services."

mattias - 74: Han påminner faktiskt lite om Petr Tenkrat när han trampar igång ;o)

250kg kärlek:

Ja nog är han skicklig alltid. Dock är frågan hur länge det dröjer innan han kör åt helvete, för det kommer han nog att göra. Även de bästa gör misstag heter de ju.

mattias - 74:Haha, vad säger man? 273 (??????) km/h i medelhastighet. Helt jävla sjukt. Och trots att jag skrattar åt detta så är det oerhört korkat, han (som det verkar vara) utsätter många i sin omgivning för livsfara.

Undrar just hur fort det gick när han passerade lastbilarna med typ 30 centimeters lucka...

Vågat eller idiotiskt, tja det ligger väl i betraktarens ögon. Lite impad över förarens skicklighet är jag ändock.

250kg kärlek:

En medelhastighet på 273 km och åker mellan sthlm - Uppsala ( 65 km ) på under 15 minuter enligt pappersbilagan idag, undrar vad det är som driver dom att göra sådana här vansinnesfärder ?

Har du 5 minuter över? Bra fart i denna "kortfilm".

Sv: Musik.
Metal Guru:

" The Hottest Band In The World " Släpper ytterligare ett album

Och jag får ta tillbaks min åsikt om "Slumdog Millionaire".

En oerhört sevärd och vacker film om den unge fattige indiern Jamal Malik som medverkar i den indiska versionen av Vem vill bli miljonär? och blir anklagad för fusk när han är en fråga från att vinna 20 miljoner Rupies.

Regisserad av Danny Boyle och med musik av bland annat M.I.A

Sv: Roliga länkar
Alisandali:

Känns som om jag också behöver lära mig lite. lyckades endast pricka in 7 av 10 på städerna i Sverige men det är ok ändå

Metal Guru:

Det kankse kommer ;) Det avgör fritiden ;)

Men skulle vara kul att få till det som ett större spel.

difzi:Mycket bra ide för att lära skolbarnen mera om geografi .

Eller floder, sjöar, öar och berg...

difzi:
Jag har redan testkört, och gjort thumbs up!
Det här går att utveckla, t.ex köra på Europa och övriga världsdelar.

Nästa film i högen med filmer som ska ses är "Slumdog Millionaire". Eftersom den fått en massa priser är den säkert pretentiös och helt omöjlig att förstå.

Måste göra ett inskick på ett roligt spel. Som jag stolt vill presentera, som jag och min projektgrupp har gjor :D

dl.getdropbox.com/u/414191/kartspelet.swf

Så obeservera att detta är ett skolprojekt och inget annat!

73Sjöbba: Hmm, hoppas ingen får för sig att prova det där på riktigt :-)

Paddan: Det här tycker jag att ni ska prova.

Portello: ...och det spelar ingen roll hur många gånger man ser den och vet hur den slutar, det är lika effektfullt varje gång.

Portello:
Jepp helt klart en grymt bra film , beställde den själv på nätet via play.com en 2 disc special edition för 5,5€

AM: Igår så köpte jag "The Usual Suspects". En film/59:- , två för 99:-

Det är enligt mig en kanonrulle.

Paddan: Den såg jag nyss, vilken skitfilm..

Eller så kanske jag hittar det nya sömnpillret i Keanu Reeves senaste film, "The Day The Earth Stood Still"

scim: Vad bra, då har jag något att somna till med andra ord.

Paddan: Den senare av de två du nämner trodde man ju på efter att ha läst på IMDB men det var det långtråkigaste jag sett på länge, rekommenderas INTE.

scim: Själv tog jag med mig den nya animerade Disneyfilmen "Bolt" när jag begav mig av för att vara barnvakt åt brorsdöttrarna. Den dög faktiskt även åt såna som inte förstår engelska, lät det som.

Snart är det också dags att ta sig an "The Wrestler" och "The Curious Case of Benjamin Button".

Sv: YouTube klipp...
73Sjöbba: Jag har ju provar och ytube stöder inte den sortens filtyper, eller hur gör du?

Såg precis en riktigt bra film som jag måste rekommendera: Felon, med bland annat en grym Val Kilmer i rollbesättningen. Rekommenderas varmt!

Paddan: själv tänkte jag se Match of the Day, men precis när det ska börja så kommer det upp en skylt som säger "Sorry, we can't show you this particular programme for legal reasons" :-(

LL: Jepp, nu väntar jag på att få se ett avsnitt på BBC Two av Q.I med Stephen Fry som programledare.

Paddan: tackar! Verkar ju funka hur bra som helst.

Paddan: BBC One? Hur lyckas du se den?

Wayne Gresky: Haha, fint ansiktsuttryck på henne när McSorley skrinnar upp bredvid henne.

Friman SR: Såg Wayne Kramer med The Nomads på Hultsfred, ståpäls? yes särskilt i Kick out the Jams

Fick det här musiktipset av en kompis och låten och videon är ju ett måste på en sida som denna.

Kathleen Edwards - I Make The Dough, You Get The Glory
www.youtube.com/watch?v=1m69S1dfrak

Känner ni igen några i videon?

Sitter och kikar lite på BBC One, där verkar de detta år ha någon "Idol"-liknande uttagning gällande vilken artist som ska få äran att sjunga ett specialskrivet bidrag av Andrew Lloyd Webber i Eurovision Song Contest.

Frisco: Bara han skickar en mailadress till mig så kan jag maila iväg min dator till honom.

73Sjöbba: Då kanske du kan låna ut din dator,
.

Cartman: Windows Moviemaker funkar galant för mig..

Måste bara puscha på en en

låt som man diggade när man var härjade i Lövänget... Ett flertal gånger mer än Tallnäs. Här måste man lystna på hela stycket för att få valuta :-))

Alisandali: Detta är smärta, ända från

Vemdalen till Bodensia i Boden...

« · 1112969 · »