Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
""At first we were worried that Janine was too young to get married, but then her new husband bought her a house and a car and jewelry and the money we got let us buy a house for ourselves. Getting out of the trailer park at our age was the best thing that ever happened to us, and it’s all thanks to Marry Our Daughter!"
—Mr. Jack M."
Ha ha ha. Hoppas jag.
Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en parodisk sida. Jag repeterar: Jag är inte 100% säker, men jag hoppas att det här är en
mattias - 74:Haha, vad säger man? 273 (??????) km/h i medelhastighet. Helt jävla sjukt. Och trots att jag skrattar åt detta så är det oerhört korkat, han (som det verkar vara) utsätter många i sin omgivning för livsfara.
Undrar just hur fort det gick när han passerade lastbilarna med typ 30 centimeters lucka...
Vågat eller idiotiskt, tja det ligger väl i betraktarens ögon. Lite impad över förarens skicklighet är jag ändock.
Metal Guru:
Det kankse kommer ;) Det avgör fritiden ;)
Men skulle vara kul att få till det som ett större spel.
Måste göra ett inskick på ett roligt spel. Som jag stolt vill presentera, som jag och min projektgrupp har gjor :D
dl.getdropbox.com/u/414191/kartspelet.swf
Så obeservera att detta är ett skolprojekt och inget annat!
Sievert Öholm, Niklas Wikegård och La Camilla Henemark röstar jag på. Men den där bruttan har sanneligen inte många rätt.
Öholm och La Camilla var dessutom på samma lag.