Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
87bth01: Ja, kanske för några hundra år sedan.
scim: Det är mycket möjligt
Wayne Gresky: Jag kan nog hålla med om det. Fast att en beväpnad get skulle sno en Mazda övergår nog mest över mitt förstånd(det behöver iofs inte säga mycket).
Wayne Gresky:Visst kan det vara ett litet fel av trådval och det skulle kanske hellre passat under tråden Roliga länkar.
Men att arrestera en get för väpnat rån och stöld av en Mazda strider mot all logik som finns. Jag personligen tycker att det är en stor gradskillnad gentemot Gud och Allah med flera.
Med tanke på Nationalsånger så är nog den den Norska finaste om man undantar sportsången. Grannfolket har verkligen lidit medan vi släppte skiten igenom. Det fanns en hel del som hjälpte till vårt broderland. Folket på västgränsen och Samerna på Norra gränsen. Båda två tog emot flyktingar och sårade. Fanns säkert flera från söder.
Har läst och tagit del om Norges sak i WII, fy fan säger man bara. Den mest skrämmande bilden är när man ser Tyskarna tågar in i Narvik. Man kan nästan se skräcken och förtvivlan i ortsborna.
1:
Norge
2:
Fy sjutton vad elakt. Men samtidigt så kan jag inte låta bli att skratta också.
[url=data.fuskbugg.se/skalman01/DSC08409.JPG] Läs denna först[/url]
[url=nwt.se/karlstad/article443635.ece]Det här publicerades dagen efter[/url]
65selander:
Nja, nazivänlig överklass, kläderna och bilarna med gengasmotorer går väl hand i hand. En perfekt återgivning av en tidsepok.
Däremot skall TV:n bort, den som den glöggfryndtlige Tyko har snöat in på.
Bissett19: Den dummaste som varit med i På Spåret. Mer än så vet jag inte, men det räcker.
Jag blir förbannad på att de är så dåliga. Hur man inte kan ta Västerås på åtta poäng med ledtrådar som ABB och "inlagda Indiensoldater". Och hur kan man inte ta Belgrad på åtta poäng?
Som om det inte vore nog suger Zinat på alla frågor, också. Hon kan ingenting utan hon bara svamlar en massa ord.