Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1113061

Sv: På spåret
scim:

Instämmer, blev rätt många poäng idag även för mig. T.ex var Gurkha-ledtråden alldels för lätt på 8-nivån anser jag.

Zinat är väl ursäktad, kan man bli annorlunda om man är tillsammans med Tomas Di Leva?

Lite humor att hon nämnde honom när en "stor man från Gävle" kom på tal...

Hehe!

Svarskommentarer

Sv: På spåret
Gidde:

Ursäkta en okunnig som är nedröstad när det gäller På Spåret,då det är nåt Dansprogram som man måste genomlida.

Men vem är Zinat?

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja