Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mattias - 74: Ja, nog har de släppt bra låtar sedan 1993, även om de bästa är från innan det året.
Elevation, City of blinding lights, Vertigo, Stuck in a moment... och When I look at the world är några, i mina öron, riktigt grymma låtar. Alla från senare utgåvor.
Och som du skriver, man lär ju få höra många av de gamla låtarna under denna turné.
willysson:
Jag kliver nu ut ur garderoben.
Jag har flera Sam Fox-skivor.
Och jag kommer köpa fler. Nej, det är inte för hennes insatser på sidan tre, eller något traumatiskt från Solstollarna-tiden. Inte heller är det den djupa lyrik, eller melodiösa ljudmatta hon bjuder på på sina album. Inte heller är hon den gay-ikon som behöver mitt stöd och stöttning i dagens förvirrade samhälle.
Nej,
det är så enkelt att för att uppnå Nirvana, dvs Kompleteness, måste jag ha Sam Fox i Hawkwind Related Bin.
Bonus Super Duper Track:
Gregorian goes Live to find the "Stairway to Heaven."
Comments:
He scares me, he looks like a psycho that is about to stab you... Seriously those eyes...as if someone just kicked him in between his legs xD But no matter how wide he opens his eyes and how many times I say "WTF?! Stop staring at me you freak!" while watching this video, I still love it, it's a bit too fast, but I liked it