Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 1138267

Sv: På spåret

willysson:
Jag kliver nu ut ur garderoben.

Jag har flera Sam Fox-skivor.
Och jag kommer köpa fler. Nej, det är inte för hennes insatser på sidan tre, eller något traumatiskt från Solstollarna-tiden. Inte heller är det den djupa lyrik, eller melodiösa ljudmatta hon bjuder på på sina album. Inte heller är hon den gay-ikon som behöver mitt stöd och stöttning i dagens förvirrade samhälle.

Nej,
det är så enkelt att för att uppnå Nirvana, dvs Kompleteness, måste jag ha Sam Fox i Hawkwind Related Bin.


Svarskommentarer

Sv: På spåret
Ingvar Oldsberg: Det börjag bli tjatigt med svaret Laholm nu.
“Göteborgskt dialektord. Höjdhoppare.”
Ba fatt Björn Hellberg är med.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja