Per HApps: Du får nog specificera dig lite. Det fanns ju flera "årsmodeller".
Jag hade väl alla (pga min Handarbetsaffärsägande moster) liggande i en låda hos farsan innan dom skänktes till Lettlands Vänner i samband med flytt. Den snyggaste var en gul med blåa renar och snöflingor på. Passade skitbra till min blå Stratos-täckjacka och Salomonhandskar.
Snart dags för The King of Aliases att ta sig an en stort journalistiskt uppdrag i en modern klassiker, Fletch.
Här är några av de Alias som Irwin 'Fletch' Fletcher använder sig av i Fletch och Fletch Lives.
Ted Nugent Arnold Babar Dr. Rosenpenis Dr. Rosenrosen Dr. Rosen John Cocktolstoy Mr. Poon Igor Stravinsky Fletch F. Fletch Gordon Liddy Don Corlione Alan Stanwyk Harry S. Truman Mattress Police Geometry Fletch Mary Poppins Nostradamus Baba au Rum Jane Doe Peggy Lee Zorba Victor Hugo Henry Himler (Hank Himler) Billy Jean King Eldridge Cleaver Claud Henry Smoot Peter Lemonjello Ed Harley Elmer Fudd Gantry Bobby Lee Swartz
Dream Team: Då vill jag se den legendariska U-Båten U-96. Den som är "Das Boot" . Men det skall vara en "Riktig bild" inget teknat godkänns. + poäng till den som talar om vem" Wolf Packs" överbefälhavare var. ( Ej Färjestad supporters)
Sannes: Då vill jag se Selinas favoritspelare Paul Furlong. Gärna då en bild där han ser ut att kunna äta barn, eller åtminstone motståndarbackar som väger mindre än 80 kg.
Helg Ernest: Vill ju inte vara den som är den men Paul Allen som är ägare av den yachten är inte Microsofts vice VD. Mig veterligen har han aldrig varit det. Han var däremot en av grundarna till Microsoft men pensionerade sig redan 1983 på sjukdom.
Paddan: Jo, jag vart orolig för armhävningarna. Ålder gör att man inte mins exakt när jag begärde bilden. Det är dumt att changsa, eller hur ? Eftersom du kom upp med rätt båt, så får du önska
Då vill jag se en flygbild som visar ett rejält översvämningsdrabbat Garmisch-Partenkirchen.