Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 569434

Sv: Ingemar Stenmark
Per HApps: Du får nog specificera dig lite. Det fanns ju flera "årsmodeller".

Jag hade väl alla (pga min Handarbetsaffärsägande moster) liggande i en låda hos farsan innan dom skänktes till Lettlands Vänner i samband med flytt. Den snyggaste var en gul med blåa renar och snöflingor på. Passade skitbra till min blå Stratos-täckjacka och Salomonhandskar.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja